Gå til innhold

Ukas trening

Lillemus

Anbefalte innlegg

Ok - da starter treningstråden på søndag kveld heretter - en mer naturlig ukeoppsummering egentlig. :o)

Mandag - 30 min på trimsykkelen + 30 min øvelser

Torsdag - 30 min på trimsykkelen + 30 min øvelser

Lørdag - 1 mil på ski, riktignok med ungene, men de går ikke så sakte lenger så jeg ble da svett! :o)

Nå skulle jeg egentlig trent i kveld også, men er smådeppa som jeg av og til blir etter ei helg på landet med kjæresten - nedtur å komme til byen igjen. :o( Så derfor blir det en kopp te, noe å spise (sunt da!) og en kosebok med masse fine bilder til å drømme seg bort i istedet. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Jeg har fått noen steg denne uka, mest pga at en venninne har utfordret meg. Jeg blir så gearet av konkurranser, og jeg løper gjerne hele kvelden for at jeg ikke skal tape.

mandag: 12228

tirsdag: 15875

onsdag: 24278

torsdag: 15947

fredag: 21707

lørdag: 29150

I dag har jeg så langt 11055 steg, og tviler på at det blir noe særlig mer. Jeg har vært i selskap og spist masse kaker :) Får trimme det bort til uka. Det ser dårlig ut med rapporter på vektmestring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punky brewster

Mandag 30 min jogging og diverse styrkeøvelser

Tirsdag 30 min jogging

onsdag 70 min skitur og div styrkeøvelser

torsdag 60 min jogging

fredag 30 min skitur og styrkeøvelser

lørdag slalom bakken

søndag 30min skitur, 45 min jogging og styrkeøvelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Prøvde meg såvidt på ergometersykkelen på mandag, tror jeg det var - og det var jo forsåvidt OK, men jeg liker bedre å jogge.

Onsdag skulle jeg jogge, men fikk så sabla vondt oppå foten etter bare 1,5 km, så jeg måtte snu :-(

Lørdag liten skitur med ungene

Søndag: 5 km skitur med ungene i strålende solskinn og påskestemning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg såvidt på ergometersykkelen på mandag, tror jeg det var - og det var jo forsåvidt OK, men jeg liker bedre å jogge.

Onsdag skulle jeg jogge, men fikk så sabla vondt oppå foten etter bare 1,5 km, så jeg måtte snu :-(

Lørdag liten skitur med ungene

Søndag: 5 km skitur med ungene i strålende solskinn og påskestemning :-)

Her har været vært skikkelig bedriftent lenge, men påfølgende elendig føre ute. :o( Enten er det såpeglatt eller så er det 10 cm issørpe. Prøvde meg ut med piggjoggesko en dag i forrige uke, men ble søkkvåt og iskald på føttene etter 200 meter... Jogget en km, men tok ikke sjansen på å bli sjuk.

Og de skoene skulle liksom være vanntette?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjøstjerna

mandag: 30 min rask gange + 2 timer skitur

tirsdag-torsdag: 30 min rask gange

lørdag: 1 time rask gange

søndag: 2 timer skitur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har været vært skikkelig bedriftent lenge, men påfølgende elendig føre ute. :o( Enten er det såpeglatt eller så er det 10 cm issørpe. Prøvde meg ut med piggjoggesko en dag i forrige uke, men ble søkkvåt og iskald på føttene etter 200 meter... Jogget en km, men tok ikke sjansen på å bli sjuk.

Og de skoene skulle liksom være vanntette?!

Du har vel husket å spraye dem med impregnering et par ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204494261' post='3818197]

Du har vel husket å spraye dem med impregnering et par ganger?

Skulle ikke være nødvendig det - eller? Jaja, de er ikke kjøpt for å være vanntette for å si det sånn, de er kjøpt på grunn av piggene. :o) Skal se om jeg finner sprayen neste gang jeg drar utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke være nødvendig det - eller? Jaja, de er ikke kjøpt for å være vanntette for å si det sånn, de er kjøpt på grunn av piggene. :o) Skal se om jeg finner sprayen neste gang jeg drar utover.

Jo, _alle_ sko med Gore-tex skal impregneres før bruk. Gjerne to ganger. Deretter en gang hver 2-3 uke, hvis de er i daglig bruk. Det beskytter skoen godt mot været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204530419' post='3818302]

Jo, _alle_ sko med Gore-tex skal impregneres før bruk. Gjerne to ganger. Deretter en gang hver 2-3 uke, hvis de er i daglig bruk. Det beskytter skoen godt mot været.

Jeg tror ikke det er gore-tex sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er gore-tex sko.

Nei, men uansett, dah. Skoen tåler mer _med_ impregnering. Det er logisk. Sikker på at du får en "ny" sko med litt spray! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 90 minutter hard spinning

Tirsdag 90 (?) minutter vekter

Fredag 45 minutter spinning

Lørdag klatring

Søndag To turer. (18000 skritt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det stabile vinterforhold for tida, og fint å løpe. Jeg liker godt at det er litt subbete, hvis snøen ikke er altfor tung. Men hardt vinterføre er også godt å løpe på.

Vanlige ca. 5 km løpeturer tirsdag, torsdag, lørdag og søndag. Varierer mellom to løyper, begge med litt stigning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det stabile vinterforhold for tida, og fint å løpe. Jeg liker godt at det er litt subbete, hvis snøen ikke er altfor tung. Men hardt vinterføre er også godt å løpe på.

Vanlige ca. 5 km løpeturer tirsdag, torsdag, lørdag og søndag. Varierer mellom to løyper, begge med litt stigning.

Her er det rett og slett ikke joggevær eller joggeføre overhodet for tiden. :o(((( *Pottesur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det rett og slett ikke joggevær eller joggeføre overhodet for tiden. :o(((( *Pottesur*

Enig! *prøver å se ut vinduet, men ser ingenting grunnet snøfokk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204656157' post='3819381]

Enig! *prøver å se ut vinduet, men ser ingenting grunnet snøfokk*

Vet ikke hvor mange ganger jeg har gravd frem bilen de siste dagene - det tar jo 5 min så er det bare en snøhaug der bilen sto jo...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Ikke dårlig vær, bare dårlige klær ;)

Jeg har spasert i stjerneklart vær i kveld. Deilig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dårlig vær, bare dårlige klær ;)

Jeg har spasert i stjerneklart vær i kveld. Deilig ;)

Når det er vannrett snøfokk er det f*** meg ikke snakk om "bare dårlige klær"! *Dritsur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mange ganger jeg har gravd frem bilen de siste dagene - det tar jo 5 min så er det bare en snøhaug der bilen sto jo...!

Takk og lov for oppvarmet fellesgarasje! :D ...og at man kan sette bilen innendørs når man handler på City Lade :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...