Lillemus Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1204657662' post='3819402] Takk og lov for oppvarmet fellesgarasje! ...og at man kan sette bilen innendørs når man handler på City Lade )) I morra skal jeg utover til min kjære og der har jeg egen garasje! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 I morra skal jeg utover til min kjære og der har jeg egen garasje! ) Garasje er konge! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Her er det rett og slett ikke joggevær eller joggeføre overhodet for tiden. (((( *Pottesur* Men er det ikke strødd hvis det er glatt? Eller er det nysnø oppå hålken? Det er jo unektelig ganske skummelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Men er det ikke strødd hvis det er glatt? Eller er det nysnø oppå hålken? Det er jo unektelig ganske skummelt. Det er for varmt til å være glatt så det har vært 10 cm is-sørpe... Og vannrett snøfokk med motvind fra alle kanter. Jadda. Mulig at selve føret ute ikke er så verst nå, blir det oppholds og ikke fullt så mye vind i morra så skal jeg teste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ikke mye å hoppe i taket for her: en joggetur 5 km samme løypa i gå-fart to ganger (mosjonstempo, ikke trening) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Litt sent, men jeg får innrømme at det ikke er mye å notere ned her da. Mandag 35 minutter på elipsemaskinen Torsdag 30 minutter på elipsemaskinen Lørdag 20 minutter på elipsemaskinen Ja, ja, og denne uka nå er ikke det spor bedre, jeg får ta meg sammen nå på slutten av uka ;-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.