Gå til innhold

Ukas trening

Lillemus

Anbefalte innlegg

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204657662' post='3819402]

Takk og lov for oppvarmet fellesgarasje! :D ...og at man kan sette bilen innendørs når man handler på City Lade :)))

I morra skal jeg utover til min kjære og der har jeg egen garasje! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det rett og slett ikke joggevær eller joggeføre overhodet for tiden. :o(((( *Pottesur*

Men er det ikke strødd hvis det er glatt? Eller er det nysnø oppå hålken? Det er jo unektelig ganske skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke strødd hvis det er glatt? Eller er det nysnø oppå hålken? Det er jo unektelig ganske skummelt.

Det er for varmt til å være glatt så det har vært 10 cm is-sørpe... Og vannrett snøfokk med motvind fra alle kanter. Jadda. Mulig at selve føret ute ikke er så verst nå, blir det oppholds og ikke fullt så mye vind i morra så skal jeg teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye å hoppe i taket for her:

en joggetur 5 km

samme løypa i gå-fart to ganger (mosjonstempo, ikke trening)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blikkboks

Litt sent, men jeg får innrømme at det ikke er mye å notere ned her da.

Mandag 35 minutter på elipsemaskinen

Torsdag 30 minutter på elipsemaskinen

Lørdag 20 minutter på elipsemaskinen

Ja, ja, og denne uka nå er ikke det spor bedre, jeg får ta meg sammen nå på slutten av uka ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...