Gjest midia Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Visste du at vi får se tv2 og tvnorge fra 3 mars? Da har vi plutselig alle kanalene på samme antenne og kan drite i at bakkenettet forsvinner. Jeg er glad for at jeg har harddisk på mottakeren sånn at jeg nå kan ta opp osv fra alle kanalene jippi!! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Jeg fant det nettopp ut, men jeg er ikke fornøyd med å ha parabol. Det blåser, og vips så er kanalene hakkete. (Det skjer ikke SÅ ofte da, men det er irriterende.) 0 Siter
Excelsion 2 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Jeg fant det nettopp ut, men jeg er ikke fornøyd med å ha parabol. Det blåser, og vips så er kanalene hakkete. (Det skjer ikke SÅ ofte da, men det er irriterende.) Synes ikke bakkenettet er så mye bedre jeg.. Vi har 100% signal, og likvel hakker det avogtil, og da bare switcher jeg over til parabolen. Har begge deler... Men råd til deg, få noen til å stille inn parabolen din på nytt. Den er tydeligvis ute av stilling, det _SKAL_ ikke hakke på parabol fordi det blåser. 0 Siter
Colette Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Jeg fant det nettopp ut, men jeg er ikke fornøyd med å ha parabol. Det blåser, og vips så er kanalene hakkete. (Det skjer ikke SÅ ofte da, men det er irriterende.) Jeg hadde det samme problemet med min parabol. For det første så kjøpte jeg noe som heter "Paraprotection", som er et slags plastdeksel over lydhodene som beskytter mot vær og vind, og som også gir lydhodene lenger levetid. Koster ca. 300,00 kr. Min parabol henger såpass lavt at den blir forstyrret av busker og trær i dårlig vær.Det var nok at det regnet og blåste litt, og jeg hadde "mosaikk". Jeg hadde en ganske høy hekk foran parabolen, og da jeg klippet den ble forstyrrelsene borte :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Synes ikke bakkenettet er så mye bedre jeg.. Vi har 100% signal, og likvel hakker det avogtil, og da bare switcher jeg over til parabolen. Har begge deler... Men råd til deg, få noen til å stille inn parabolen din på nytt. Den er tydeligvis ute av stilling, det _SKAL_ ikke hakke på parabol fordi det blåser. ''Den er tydeligvis ute av stilling, det _SKAL_ ikke hakke på parabol fordi det blåser.'' Hvis det blåser så mye at selve parabolen dirrer vinden så vil det vel hakke? 0 Siter
Excelsion 2 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 ''Den er tydeligvis ute av stilling, det _SKAL_ ikke hakke på parabol fordi det blåser.'' Hvis det blåser så mye at selve parabolen dirrer vinden så vil det vel hakke? Nei, hvis parabolen er skikkelig stillt inn, så skal det ikke hakke pga litt uvær. Forøvrig veldig vanlig at paraboler ikke er skikkelig innstillt. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Jeg fant det nettopp ut, men jeg er ikke fornøyd med å ha parabol. Det blåser, og vips så er kanalene hakkete. (Det skjer ikke SÅ ofte da, men det er irriterende.) Det jeg har sett TV på bakkenettet syns jeg de har hatt samme forstyrrelsene i dårlig vær som det vi har med parabol, så jeg er ikke så sikker på at det er særlig bedre. Og ingen ting slår vel kanalvalget du får med parabol heller. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jeg fant det nettopp ut, men jeg er ikke fornøyd med å ha parabol. Det blåser, og vips så er kanalene hakkete. (Det skjer ikke SÅ ofte da, men det er irriterende.) Er den skrudd fast skikkelig da? Vi merker ingenting når det blåser, men det hender den får problemer ved mye snø. 0 Siter
Colette Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Er den skrudd fast skikkelig da? Vi merker ingenting når det blåser, men det hender den får problemer ved mye snø. Kjøp Paraprotection: http://66.102.9.104/search?q=cache:O1HT2hlTxagJ:www.satelitt1.no/product_info.php%3Fproducts_id%3D98+paraprotection&hl=no&ct=clnk&cd=4&gl=no Virker helt supert hos meg :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg hadde det samme problemet med min parabol. For det første så kjøpte jeg noe som heter "Paraprotection", som er et slags plastdeksel over lydhodene som beskytter mot vær og vind, og som også gir lydhodene lenger levetid. Koster ca. 300,00 kr. Min parabol henger såpass lavt at den blir forstyrret av busker og trær i dårlig vær.Det var nok at det regnet og blåste litt, og jeg hadde "mosaikk". Jeg hadde en ganske høy hekk foran parabolen, og da jeg klippet den ble forstyrrelsene borte :-) Vi har en slik "paraply". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.