Gjest Trenger Sesam Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sesam olje til matlaging. Jeg kan ikke finne det i noen av de butikkene jeg har vært inne i, her i Norge. De har litt bedre utvalg i Sverige. De har b.l.a en olje som heter linfrø olje. Noen som vet om det er det samme som sesam olje? 0 Siter
frosken Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har kjøpt sesam olje i vanlig dagligvarebutikk, tror det var meny. Forøvrig vil helsekostforrestninger ofte ha godt utvalg av de mindre brukte oljetypene. Sesamolje er ikke det samme som linfrøolje. 0 Siter
Gjest Trenger Sesam Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har kjøpt sesam olje i vanlig dagligvarebutikk, tror det var meny. Forøvrig vil helsekostforrestninger ofte ha godt utvalg av de mindre brukte oljetypene. Sesamolje er ikke det samme som linfrøolje. Takk... -) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Sesamolje har jeg kjøpt i en rekke helt vanlige dagligvarebutikker. 0 Siter
Gjest Trenger Sesam Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Sesamolje har jeg kjøpt i en rekke helt vanlige dagligvarebutikker. Da bor ente du på bøgda - Jeg har aldri sett det i daglivareforetningene her hvor jeg bor, men jeg fant det i en helsekost. Måtte bare kjøre noen mil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.