Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr det tallet som står bak en time på timeplanen. F.eks 30,45, 60 el 90. Er det antall minutter som timen varer? Er du ellers fornøyd med treningstilbudet der? Har akkurat meldt meg inn.. :-)

Skrevet

Jeg trives veldig godt på Elixia :)

Og ja, det er lengden på timen.

Skrevet

Jeg trives veldig godt på Elixia :)

Og ja, det er lengden på timen.

OK, tusen takk! :-) Pleier du å gå på timer eller trene på egenhånd?

Skrevet

Jeg trente på elixia tidligere, var fornøyd med det (bortsett fra prisen). Jeg pleide å ha en spinningtime i uka, en annen fellestime (aerobic, yoga, sånn rolig med ball, body pump e.l.) i uka og så en gang i uka alene i sal med treningsopplegg som var satt opp i samarbeid med instruktør.

Skrevet

Jeg går på Elixia. Trives veldig godt. Lengden på timen, ja. Liker best fellestimer i sal - power og spinning spesielt.

Skrevet

OK, tusen takk! :-) Pleier du å gå på timer eller trene på egenhånd?

Stort sett trener jeg på egenhånd, men jeg har vært på et par yoga- og pilatestimer. Timene må passe med barnepassens åpningstider, så det blir mest styrke- og kondisjonstrening alene for meg :)

Skrevet

Jeg trente på elixia tidligere, var fornøyd med det (bortsett fra prisen). Jeg pleide å ha en spinningtime i uka, en annen fellestime (aerobic, yoga, sånn rolig med ball, body pump e.l.) i uka og så en gang i uka alene i sal med treningsopplegg som var satt opp i samarbeid med instruktør.

Ja, det er ikke akkurat billig å trene der. Må ut med 629 kr/mnd. :-) Var det derfor du slutta?

Skrevet

Ja, det er ikke akkurat billig å trene der. Må ut med 629 kr/mnd. :-) Var det derfor du slutta?

Nei, jeg slutta fordi jeg er lat. ;)

Skrevet

Det er antallet minutter timen varer, ja. Om det ikke står noen tin, pleier timene å være ca 55 min.

Jeg har trent på Elixia siden i høst, på et av de eldre sentrene. Veldig fornøyd. Om du er heldig har du tilgang til et av de nyere sentrene. De er veldig bra.

Skrevet

oh, det var mye! jeg betaler 499, i måneden. men da har jeg bare tilgang på det ene senteret og har bundet meeg for to år. ganske fornøyd med det egentlig.

Skrevet

oh, det var mye! jeg betaler 499, i måneden. men da har jeg bare tilgang på det ene senteret og har bundet meeg for to år. ganske fornøyd med det egentlig.

Jeg har bare bundet meg i ett år. Fikk en mnd gratis trening og to timer med personlig trener på kjøpet og ingen innmeldingsavgift. Hvilke sentre er nye da?

Skrevet

Jeg har bare bundet meg i ett år. Fikk en mnd gratis trening og to timer med personlig trener på kjøpet og ingen innmeldingsavgift. Hvilke sentre er nye da?

i farta, så seint på natta, kommer jeg bare på Carl Berner.

God deal da. PT koster ca fem hundre spenn per økt (om du har 55 min økt)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...