Kammilla Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Kan man finne Mario spill på nettet, for så å laste det ned på Nintendo DS? I såfall hvor? :-)) 0 Siter
Gjest let og du skal finne Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Har du prøvd å google? Bruk nøkkelord som "super mario" "nintendo" og "download" så finner du helt sikkert noe. (Alle på en gang) 0 Siter
Kammilla Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Har du prøvd å google? Bruk nøkkelord som "super mario" "nintendo" og "download" så finner du helt sikkert noe. (Alle på en gang) Ja har prøvd, men har bare så liten tålmodighet til å sitte sånn å se gjennom alt... :-) Men,jeg har forstått det slik at det ikke går an. 0 Siter
Gjest takpapp Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Ja har prøvd, men har bare så liten tålmodighet til å sitte sånn å se gjennom alt... :-) Men,jeg har forstått det slik at det ikke går an. Jo, det går an. Problemet, eller poenget, er at man må kjøpe et minnekort(flashcard) fra en nettbutikk, dette koster kanskje 500. Dette er kort spesielt beregnet for nintendo ds. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Jo, det går an. Problemet, eller poenget, er at man må kjøpe et minnekort(flashcard) fra en nettbutikk, dette koster kanskje 500. Dette er kort spesielt beregnet for nintendo ds. Jeg har et sånt kort til min Nintendo ds, men hvordan i all verden laster man ned. og får det inn på kortet? Kjøpte det for et år siden, men har ennå ikke fått inn et spill på det. Hjelp? 0 Siter
Gjest takpapp Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har et sånt kort til min Nintendo ds, men hvordan i all verden laster man ned. og får det inn på kortet? Kjøpte det for et år siden, men har ennå ikke fått inn et spill på det. Hjelp? Les her http://freakforum.nu/forum/showthread.php?t=88390&highlight=nintendo+laste+ned+spill Du kan også spørre de gutta, de hjelper gladelig en dame. Du må innstallere noe som kalles "homebrew" og etter det er det fritt fram som jeg forstår. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Les her http://freakforum.nu/forum/showthread.php?t=88390&highlight=nintendo+laste+ned+spill Du kan også spørre de gutta, de hjelper gladelig en dame. Du må innstallere noe som kalles "homebrew" og etter det er det fritt fram som jeg forstår. Tusen takk ) 0 Siter
Gjest takpapp Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Tusen takk ) det var ikke akkurat deg jeg skulle forsøke å hjelpe da men 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 det var ikke akkurat deg jeg skulle forsøke å hjelpe da men Men det var meg du svarte 0 Siter
astridny Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Les her http://freakforum.nu/forum/showthread.php?t=88390&highlight=nintendo+laste+ned+spill Du kan også spørre de gutta, de hjelper gladelig en dame. Du må innstallere noe som kalles "homebrew" og etter det er det fritt fram som jeg forstår. Går det ann å laste ned til wii også da? Ikke det at jeg har tenkt å gjøre det. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.