Gå til innhold

Laste det fra nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man finne Mario spill på nettet, for så å laste det ned på Nintendo DS?

I såfall hvor? :-))

Gjest let og du skal finne
Skrevet

Har du prøvd å google?

Bruk nøkkelord som "super mario" "nintendo" og "download" så finner du helt sikkert noe. (Alle på en gang)

Skrevet

Har du prøvd å google?

Bruk nøkkelord som "super mario" "nintendo" og "download" så finner du helt sikkert noe. (Alle på en gang)

Ja har prøvd, men har bare så liten tålmodighet til å sitte sånn å se gjennom alt... :-)

Men,jeg har forstått det slik at det ikke går an.

Gjest takpapp
Skrevet

Ja har prøvd, men har bare så liten tålmodighet til å sitte sånn å se gjennom alt... :-)

Men,jeg har forstått det slik at det ikke går an.

Jo, det går an. Problemet, eller poenget, er at man må kjøpe et minnekort(flashcard) fra en nettbutikk, dette koster kanskje 500. Dette er kort spesielt beregnet for nintendo ds.

candyqueen_83
Skrevet

Jo, det går an. Problemet, eller poenget, er at man må kjøpe et minnekort(flashcard) fra en nettbutikk, dette koster kanskje 500. Dette er kort spesielt beregnet for nintendo ds.

Jeg har et sånt kort til min Nintendo ds, men hvordan i all verden laster man ned. og får det inn på kortet? Kjøpte det for et år siden, men har ennå ikke fått inn et spill på det. Hjelp?

Gjest takpapp
Skrevet

Jeg har et sånt kort til min Nintendo ds, men hvordan i all verden laster man ned. og får det inn på kortet? Kjøpte det for et år siden, men har ennå ikke fått inn et spill på det. Hjelp?

Les her http://freakforum.nu/forum/showthread.php?t=88390&highlight=nintendo+laste+ned+spill

Du kan også spørre de gutta, de hjelper gladelig en dame.

Du må innstallere noe som kalles "homebrew" og etter det er det fritt fram som jeg forstår.

Gjest takpapp
Skrevet

Tusen takk :o)

det var ikke akkurat deg jeg skulle forsøke å hjelpe da men

candyqueen_83
Skrevet

det var ikke akkurat deg jeg skulle forsøke å hjelpe da men

Men det var meg du svarte :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...