Gå til innhold

På nett, via jobb, via venner/hobby, på by'n?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor traff du din spesielle kjære?

Jeg vurderer å følge majoritetens metode... (Har vært borti alle, unntatt jobb, tidligere)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

6

• adelie

6

• Jølsen

2

• flowy

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

På nettet! Eller - det er egentlig litt vanskelig å si da det etter to mailer viste seg at vi hadde treftes på en tur i forbindelse med en stor interesse hos oss begge to 16 år tidligere. Han syntes det var noe kjent med bildet i nettprofilen min og sendte meg derfor et svar. :o)

Egentlig ganske romantisk... ;o)

Gjest mora2
Skrevet

Jeg traff min på diskotek! :0)

Vi var 15 år, og falt pladask.

Så datet vi en stund før vi ble sammen, rett før min konfirmasjon.

Gud så fort tiden går.............

Min mor var sykepleier, og min far pasient! Artig historie :0)

Skrevet

Det var på jobb via venner :) Altså han kom på besøk på kafeen der jeg og våre felles venner jobbet.

Skrevet

På nettet! Eller - det er egentlig litt vanskelig å si da det etter to mailer viste seg at vi hadde treftes på en tur i forbindelse med en stor interesse hos oss begge to 16 år tidligere. Han syntes det var noe kjent med bildet i nettprofilen min og sendte meg derfor et svar. :o)

Enig! En fin kombinasjon :)

Skrevet

Er du på sjekker'n?....:-)

Vurderer det, ja...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Via hobby. Jeg valgte ut den kjekkeste av guttene i dykkeklubben. ;-) (Jeg var eneste jente i klubben en periode)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg traff han hos søsteren som jeg nylig hadde blitt kjent med.

Skrevet

Vurderer det, ja...

For en vakker kvinne så står nok mennene i kø:-).......be om god køkultur.

Skrevet

For en vakker kvinne så står nok mennene i kø:-).......be om god køkultur.

De er så vant til å bli avvist, så de oppfører seg så pent atte.. ;)

Skrevet

Via hobby. Jeg valgte ut den kjekkeste av guttene i dykkeklubben. ;-) (Jeg var eneste jente i klubben en periode)

Dykkerkurs er en mulighet, ja :)) Men spørs om ikke de fleste er i yngste laget... Fint at du var heldig iallfall!!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Dykkerkurs er en mulighet, ja :)) Men spørs om ikke de fleste er i yngste laget... Fint at du var heldig iallfall!!

Det er dykkere i alle aldre, så om du virkelig er interesert, så er det en mulighet.

Dykkemiljøet er veldig sosialt, så man blir fort kjent.

Slik er det i mc-miljøet også, så du kan vurdere å ta mc-lappen.

Skrevet

Lurer på hvor mange ganger du skal fortelle denne historien jeg.

Skrevet

Jeg traff min på diskotek! :0)

Vi var 15 år, og falt pladask.

Så datet vi en stund før vi ble sammen, rett før min konfirmasjon.

Gud så fort tiden går.............

Min mor var sykepleier, og min far pasient! Artig historie :0)

Ble de sammen mens han var pasienten eller etterpå? Det er jo egentlig ikke lov, he he :-)

Skrevet

De er så vant til å bli avvist, så de oppfører seg så pent atte.. ;)

Bra du har kontroll på siklende menn:-)

Gjest mora2
Skrevet

Ble de sammen mens han var pasienten eller etterpå? Det er jo egentlig ikke lov, he he :-)

He, he, han lå på sykehuset i flere uker, og ble pleid av min mor.Så de flørtet nok kraftig, men ble vel ikke skikkelig sammen før ettepå..Tror jeg ;0)

Skrevet

Ja, mc ja, som Ulvinnen sier, der er det mange kjekke menn:-) Det vet jeg alt om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...