adelie Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Hvor traff du din spesielle kjære? Jeg vurderer å følge majoritetens metode... (Har vært borti alle, unntatt jobb, tidligere) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 På nettet! Eller - det er egentlig litt vanskelig å si da det etter to mailer viste seg at vi hadde treftes på en tur i forbindelse med en stor interesse hos oss begge to 16 år tidligere. Han syntes det var noe kjent med bildet i nettprofilen min og sendte meg derfor et svar. ) Egentlig ganske romantisk... ;o) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Jeg traff min på diskotek! :0) Vi var 15 år, og falt pladask. Så datet vi en stund før vi ble sammen, rett før min konfirmasjon. Gud så fort tiden går............. Min mor var sykepleier, og min far pasient! Artig historie :0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Det var på jobb via venner Altså han kom på besøk på kafeen der jeg og våre felles venner jobbet. 0 Siter
adelie Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 På nettet! Eller - det er egentlig litt vanskelig å si da det etter to mailer viste seg at vi hadde treftes på en tur i forbindelse med en stor interesse hos oss begge to 16 år tidligere. Han syntes det var noe kjent med bildet i nettprofilen min og sendte meg derfor et svar. ) Egentlig ganske romantisk... ;o) Enig! En fin kombinasjon 0 Siter
adelie Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Er du på sjekker'n?....:-) Vurderer det, ja... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Via hobby. Jeg valgte ut den kjekkeste av guttene i dykkeklubben. ;-) (Jeg var eneste jente i klubben en periode) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Jeg traff han hos søsteren som jeg nylig hadde blitt kjent med. 0 Siter
mrxx Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Vurderer det, ja... For en vakker kvinne så står nok mennene i kø:-).......be om god køkultur. 0 Siter
adelie Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 For en vakker kvinne så står nok mennene i kø:-).......be om god køkultur. De er så vant til å bli avvist, så de oppfører seg så pent atte.. 0 Siter
adelie Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Via hobby. Jeg valgte ut den kjekkeste av guttene i dykkeklubben. ;-) (Jeg var eneste jente i klubben en periode) Dykkerkurs er en mulighet, ja ) Men spørs om ikke de fleste er i yngste laget... Fint at du var heldig iallfall!! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Dykkerkurs er en mulighet, ja ) Men spørs om ikke de fleste er i yngste laget... Fint at du var heldig iallfall!! Det er dykkere i alle aldre, så om du virkelig er interesert, så er det en mulighet. Dykkemiljøet er veldig sosialt, så man blir fort kjent. Slik er det i mc-miljøet også, så du kan vurdere å ta mc-lappen. 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 På nettet! Eller - det er egentlig litt vanskelig å si da det etter to mailer viste seg at vi hadde treftes på en tur i forbindelse med en stor interesse hos oss begge to 16 år tidligere. Han syntes det var noe kjent med bildet i nettprofilen min og sendte meg derfor et svar. ) Egentlig ganske romantisk... ;o) Lurer på hvor mange ganger du skal fortelle denne historien jeg. 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Jeg traff min på diskotek! :0) Vi var 15 år, og falt pladask. Så datet vi en stund før vi ble sammen, rett før min konfirmasjon. Gud så fort tiden går............. Min mor var sykepleier, og min far pasient! Artig historie :0) Ble de sammen mens han var pasienten eller etterpå? Det er jo egentlig ikke lov, he he :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 De er så vant til å bli avvist, så de oppfører seg så pent atte.. Bra du har kontroll på siklende menn:-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Ble de sammen mens han var pasienten eller etterpå? Det er jo egentlig ikke lov, he he :-) He, he, han lå på sykehuset i flere uker, og ble pleid av min mor.Så de flørtet nok kraftig, men ble vel ikke skikkelig sammen før ettepå..Tror jeg ;0) 0 Siter
mrxx Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Dykkerkurs er en mulighet, ja ) Men spørs om ikke de fleste er i yngste laget... Fint at du var heldig iallfall!! Ja, mc ja, som Ulvinnen sier, der er det mange kjekke menn:-) Det vet jeg alt om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.