Gå til innhold

På nett, via jobb, via venner/hobby, på by'n?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, mc ja, som Ulvinnen sier, der er det mange kjekke menn:-) Det vet jeg alt om.

''Ja, mc ja, som Ulvinnen sier, der er det mange kjekke menn:-) Det vet jeg alt om.''

He he, jeg også! *Smask*

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

6

• adelie

6

• Jølsen

2

• flowy

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Ja, mc ja, som Ulvinnen sier, der er det mange kjekke menn:-) Det vet jeg alt om.''

He he, jeg også! *Smask*

Ja ikke sant?.....smask, smask

villbringebær
Skrevet

På folkehøgskole :) Jeg var 21 og han var 20! Tenk, det er 12 1/2 år siden allerede...

Gjest nettetttttttttttt
Skrevet

Fant ham på nett første gangen. Men hadde nok ikke møttes om det ikke var for at vi hadde felles kjente som "gikk god for ham".

Dessuten tok det ennå to år før vi ble et par. Mellom der hadde vi sporadisk kontakt. Men til slutt klaffet det for begge på samme tid :-)

Gjest bikku
Skrevet

Via ei venninne. Siden han tilfeldigvis var helten hennes, så mista jeg venninna, men har fått den beste mannen jeg kan ha.

Skrevet

Vi gikk i samme klasse på videregående;)

mariaflyfly
Skrevet

Han er lillebroren til naboen min. :)

Skrevet

Vi møttes på trening :o) Trente taekwon-do.

Skrevet

Via jobb.

Jeg vet det høres tvilsomt ut, men han er en tidligere kunde. Men i en noe nyere bransje enn de med skitten fantasi vil tenke seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...