Gjest Ulvinnen Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Ja, mc ja, som Ulvinnen sier, der er det mange kjekke menn:-) Det vet jeg alt om. ''Ja, mc ja, som Ulvinnen sier, der er det mange kjekke menn:-) Det vet jeg alt om.'' He he, jeg også! *Smask* 0 Siter
mrxx Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 ''Ja, mc ja, som Ulvinnen sier, der er det mange kjekke menn:-) Det vet jeg alt om.'' He he, jeg også! *Smask* Ja ikke sant?.....smask, smask 0 Siter
villbringebær Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 På folkehøgskole Jeg var 21 og han var 20! Tenk, det er 12 1/2 år siden allerede... 0 Siter
Gjest nettetttttttttttt Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Fant ham på nett første gangen. Men hadde nok ikke møttes om det ikke var for at vi hadde felles kjente som "gikk god for ham". Dessuten tok det ennå to år før vi ble et par. Mellom der hadde vi sporadisk kontakt. Men til slutt klaffet det for begge på samme tid :-) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Via ei venninne. Siden han tilfeldigvis var helten hennes, så mista jeg venninna, men har fått den beste mannen jeg kan ha. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Vi møttes på trening ) Trente taekwon-do. 0 Siter
laban Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Via jobb. Jeg vet det høres tvilsomt ut, men han er en tidligere kunde. Men i en noe nyere bransje enn de med skitten fantasi vil tenke seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.