mrxx Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Via jobb. Jeg vet det høres tvilsomt ut, men han er en tidligere kunde. Men i en noe nyere bransje enn de med skitten fantasi vil tenke seg. Tidligere kunde.....hehe.... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Han var en kamerat av min eks. Merk; var. Det ble krig. Men det går veldig bra det, altså. ;o) Nå har vi 3 unger og har vært sammen siden 1998. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Han var sønnen til et vennepar av mine foreldre. Min far og hans mor var faktisk sammen en periode på gymnaset... Så hadde de ikke kontakt på mange år, men begynte å omgås igjen da vi var i "rette alderen" 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 På byen tidlig i 1990. Det var kameraten hans som tok kontakt, men jeg så bare han som holdt seg litt i bakgrunnen. 0 Siter
Lula Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Han satt ved siden av meg i valgfag i 3gym. Nå er det 13 år siden, hvem hadde trodd at det skulle vare så lenge 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jeg traff min kjære på ungdomsklubben:) Husker fortsatt at han hadde Levis 501, grønn og blårutete catalinajakke, hockeysveis og lyse striper i håret, samt brune seilersko *mimre* Vi ble ikke sammen før ca et år senere da, og nå har vi vært kjærester i 20 år 0 Siter
adelie Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Takk for alle svarene. Høres ut som det er mange heldige kvinner her på dol. Og mange fine forhold! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.