Gå til innhold

På nett, via jobb, via venner/hobby, på by'n?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Via jobb.

Jeg vet det høres tvilsomt ut, men han er en tidligere kunde. Men i en noe nyere bransje enn de med skitten fantasi vil tenke seg.

Tidligere kunde.....hehe....

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

6

• adelie

6

• Jølsen

2

• flowy

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han var en kamerat av min eks. Merk; var. Det ble krig. Men det går veldig bra det, altså. ;o) Nå har vi 3 unger og har vært sammen siden 1998.

Skrevet

Han var sønnen til et vennepar av mine foreldre. Min far og hans mor var faktisk sammen en periode på gymnaset... Så hadde de ikke kontakt på mange år, men begynte å omgås igjen da vi var i "rette alderen"

Skrevet

På byen tidlig i 1990.

Det var kameraten hans som tok kontakt, men jeg så bare han som holdt seg litt i bakgrunnen.

Skrevet

Han satt ved siden av meg i valgfag i 3gym. Nå er det 13 år siden, hvem hadde trodd at det skulle vare så lenge ;)

Gjest togli
Skrevet

Jeg traff min kjære på ungdomsklubben:) Husker fortsatt at han hadde Levis 501, grønn og blårutete catalinajakke, hockeysveis og lyse striper i håret, samt brune seilersko *mimre*

Vi ble ikke sammen før ca et år senere da, og nå har vi vært kjærester i 20 år :)

Skrevet

Takk for alle svarene. Høres ut som det er mange heldige kvinner her på dol. Og mange fine forhold!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...