JoaMartin Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hei, Jeg er en mann på 46 år, som har begynt å trene igjen, etter noen år med opphold. Problemet oppstår etter ca. 2km med rask gange i motbakke, får da smerter i begge ankel/ fremside legg. Smertene blir til slutt så sterke at jeg må stoppe opp, men etter 2-3 min hvile kan jeg fortsette til smertene kommer igjen. Etter noen ganger på denne måten forsvinner nesten smertene, og jeg kan fortsette uten store problemer... Dagene etter er jeg stiv og støl i leggene, har prøvd å tøye ut..uten at det ser ut til å hjelpe.. Kan noen fortelle meg hva dette skyldes, og hva jeg kan gjøre for å bli kvitt det ?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ??????????? Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det kan jo rett og slett skyldes at du har vært lenge i ro og nå setter litt for hardt i gang? Når kroppen smerter er det jo et klart signal på at den blir overbelastet. Stølhet er jo bare brukte muskler som restitueres. Men smerter ville jeg lyttet til. Det er jo kjedelig med overbelastninger som gjør at du må sitte stille igjen. Godt fottøy er selvsagt også viktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.