Gå til innhold

Jeans til små damer

Anbefalte innlegg

Gjest Denimbird
Skrevet

Heisann!

Noen som vet om steder (nettsider, butikker eller merker) der jeg kan finne jeans i små størrelser? 24-25" i livet og 30" i lengde? Takk.

Skrevet

Er svært få (hvis noen) som produserer bukser med 30" i lengde.

Her i byen så legger Jack & Jones opp buksene gratis, og hvis det er lite folk (f.eks mandag formiddag) legger de opp buksene med en gang.

Ang antall " i livet, så vet jeg ikke om J&J har det...

Skrevet

Er svært få (hvis noen) som produserer bukser med 30" i lengde.

Her i byen så legger Jack & Jones opp buksene gratis, og hvis det er lite folk (f.eks mandag formiddag) legger de opp buksene med en gang.

Ang antall " i livet, så vet jeg ikke om J&J har det...

B-young har i alle fall hatt bukser i 30" i lengde.

Skrevet

B-young har i alle fall hatt bukser i 30" i lengde.

Vet du kanskje hvilke størrelser har de i bredden og?

Må vel ta en tur innom de neste gang jeg skal handle bukser :-)

Skrevet

Vet du kanskje hvilke størrelser har de i bredden og?

Må vel ta en tur innom de neste gang jeg skal handle bukser :-)

Jeg har i alle fall sett ned til 27 i vidde rundt livet, det er litt for smått til meg, men... ;o)

Skrevet

Jeg har i alle fall sett ned til 27 i vidde rundt livet, det er litt for smått til meg, men... ;o)

Nå tenkte jeg heller på det største du har sett i bredden.

27 brukte jeg før puberteten :-p

Skrevet

Nå tenkte jeg heller på det største du har sett i bredden.

27 brukte jeg før puberteten :-p

De har i alle fall opp til 34, jeg bruker 29-30 rundt så jeg er usikker på hvor langt opp de går, men de helt store størrelsene tviler jeg på at de har dessverre.

Skrevet

De har i alle fall opp til 34, jeg bruker 29-30 rundt så jeg er usikker på hvor langt opp de går, men de helt store størrelsene tviler jeg på at de har dessverre.

Det høres meget bra ut.

B-young er neste på listen ved bukseinnkjøp :-)

Tusen takk lillemus

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...