Gjest Denimbird Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Heisann! Noen som vet om steder (nettsider, butikker eller merker) der jeg kan finne jeans i små størrelser? 24-25" i livet og 30" i lengde? Takk. 0 Siter
Hekta Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Er svært få (hvis noen) som produserer bukser med 30" i lengde. Her i byen så legger Jack & Jones opp buksene gratis, og hvis det er lite folk (f.eks mandag formiddag) legger de opp buksene med en gang. Ang antall " i livet, så vet jeg ikke om J&J har det... 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Er svært få (hvis noen) som produserer bukser med 30" i lengde. Her i byen så legger Jack & Jones opp buksene gratis, og hvis det er lite folk (f.eks mandag formiddag) legger de opp buksene med en gang. Ang antall " i livet, så vet jeg ikke om J&J har det... B-young har i alle fall hatt bukser i 30" i lengde. 0 Siter
Hekta Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 B-young har i alle fall hatt bukser i 30" i lengde. Vet du kanskje hvilke størrelser har de i bredden og? Må vel ta en tur innom de neste gang jeg skal handle bukser :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Vet du kanskje hvilke størrelser har de i bredden og? Må vel ta en tur innom de neste gang jeg skal handle bukser :-) Jeg har i alle fall sett ned til 27 i vidde rundt livet, det er litt for smått til meg, men... ;o) 0 Siter
Hekta Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har i alle fall sett ned til 27 i vidde rundt livet, det er litt for smått til meg, men... ;o) Nå tenkte jeg heller på det største du har sett i bredden. 27 brukte jeg før puberteten :-p 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Nå tenkte jeg heller på det største du har sett i bredden. 27 brukte jeg før puberteten :-p De har i alle fall opp til 34, jeg bruker 29-30 rundt så jeg er usikker på hvor langt opp de går, men de helt store størrelsene tviler jeg på at de har dessverre. 0 Siter
Hekta Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 De har i alle fall opp til 34, jeg bruker 29-30 rundt så jeg er usikker på hvor langt opp de går, men de helt store størrelsene tviler jeg på at de har dessverre. Det høres meget bra ut. B-young er neste på listen ved bukseinnkjøp :-) Tusen takk lillemus 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.