Gå til innhold

Midtlivskriser

Anbefalte innlegg

Gjest trolline
Skrevet

Etter å ha vært gift i 35 år, tok jeg en dag ett kritisk blikk på kona og fortalte henne dette:

Elskling, for 35 siden hadde vi en billig leilighet, en billig bil, vi sov på sofan i stua og så på en 10-tommers svart/hvit tv, men jeg gikk hver dag til sengs med ett heit Kvinnfolk på 25 år!"

"Nå har jeg Hus til 4 millioner, en bil til 750.000, en svær dobbelseng og ett 50 tommers flat-tv, men jeg må hver kveld gå til sengs med ett trøtt Kvinnfolk på 60! Så vidt jeg kan se har ikke du fulgt opp her!"

Kona mi er i grunnen ett ganske fornuftig kvinnfolk.Hun sa bare:

Gå du bare ut og finn deg ett Heit støkke på 25 år, så skal jeg sporenstreks sørge for at du igjen får:

En billig leilighet, billig bil en sofaseng og billig svart/hvit tv!

Er ikke gamle jenter Flotte! :0) De sørger for å løse dine midtlivskriser på Sekunder! :0)

Fortsetter under...

Kåre Kruttlapp
Skrevet

En kar satt på restaurant med sin kone da "det støkke" av et kvinnfolk kom bort til ham og ga ham en "suss" på kinnet og sa:Da sees vi senere da skatt! Javisst svarte mannen og lot som ingenting og spiste videre.

Kona`s øyne holdt på å ramle ut av overraskelse og i fullt sinne utbrøt hun:Hvem var det der? hveste hun?

Å det der var bare min elskerinne det kom det tørt!

Kona kunne knapt tro sine egne ører og utbrøt:Jeg vil ha skilsmisse på timen! Ok svarte mannen.Siden hytta på fjellet og ved vannet + huset står på meg og firmaet mitt så er det bare å flytte!

I det samme kom en mannlig felles venn inn med en annen ung "dame".Tett omslynget satte de seg i baren da kona igjen utbrøt:men er ikke det der Birger til Tove da? Men hvem er det han har med seg? Å det der er elskerinna til Birger det svarte mannen.Kona satt stille en kort stund før hun igjen utrbrøt:Elskerinna vår er søtere!!

Gjest trolline
Skrevet

En kar satt på restaurant med sin kone da "det støkke" av et kvinnfolk kom bort til ham og ga ham en "suss" på kinnet og sa:Da sees vi senere da skatt! Javisst svarte mannen og lot som ingenting og spiste videre.

Kona`s øyne holdt på å ramle ut av overraskelse og i fullt sinne utbrøt hun:Hvem var det der? hveste hun?

Å det der var bare min elskerinne det kom det tørt!

Kona kunne knapt tro sine egne ører og utbrøt:Jeg vil ha skilsmisse på timen! Ok svarte mannen.Siden hytta på fjellet og ved vannet + huset står på meg og firmaet mitt så er det bare å flytte!

I det samme kom en mannlig felles venn inn med en annen ung "dame".Tett omslynget satte de seg i baren da kona igjen utbrøt:men er ikke det der Birger til Tove da? Men hvem er det han har med seg? Å det der er elskerinna til Birger det svarte mannen.Kona satt stille en kort stund før hun igjen utrbrøt:Elskerinna vår er søtere!!

Ha ha ha jeg ler meg nesten stakk :0) den var skikkelig artig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...