Gjest Espero Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei ! jeg har lyst til å kjøpe meg et apparat for vibrasjonstrening.Har du noen synspunkter om denne treningsformen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Elektrostimulering av muskulaturen i rehabilitering etter operasjon har en dokumentert positiv effekt. Det brukes også noe av toppidrettsutøverne som stimulering av sliten muskulatur etter hardt "fysisk arbeide", det være seg enten etter harde treningsøkter eller konkurranser. Jeg går ut ifra at det du kaller vibrasjons-apparat nettopp er slike elektrostimuleringsapparater som gir muskelsammentrekninger. For en vanlig mosjonist er jeg i tvil om det bør anbefales. Det må evt. være i en situasjon som vanskeliggjør vanlig allsidig trening. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flaxseed Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Elektrostimulering av muskulaturen i rehabilitering etter operasjon har en dokumentert positiv effekt. Det brukes også noe av toppidrettsutøverne som stimulering av sliten muskulatur etter hardt "fysisk arbeide", det være seg enten etter harde treningsøkter eller konkurranser. Jeg går ut ifra at det du kaller vibrasjons-apparat nettopp er slike elektrostimuleringsapparater som gir muskelsammentrekninger. For en vanlig mosjonist er jeg i tvil om det bør anbefales. Det må evt. være i en situasjon som vanskeliggjør vanlig allsidig trening. Lykke til. Det er ikke elektrostimulering han mener, men et apperat som dette: http://www.vibrogym.no/no/index.html?campaign=google&kw=vibrasjonstrening 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.