Gå til innhold

bart og skjegg, naturlig farget langt hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det mange som ikke farger håret lengre? Ser de søker etter statister hvor dette er et pluss. Kunne du deltatt? ;) Med andre ord, er du naturlig? Det er vel unaturlig å farge håret, eller?

Dere dol-menn, har dere utstyret i orden, altså skjegg og bart?

http://www.fvn.no/kulturpuls/film/article562492.ece

*mye man kan lure på*

Skrevet

Jeg kunne nok deltatt, men gidder ikke å reise så langt for å være med på audition.

Skrevet

Var innom en frisør som søkte etter hårmodeller til fagprøve, og noe av det hun manglet var langt ufarget hår, til den ene oppgaven.

Men nei, jeg kan ikke si håret mitt er ufarget, gitt...

Skrevet

Utstyret mitt er i alle fall i orden:-)

Men jeg har ikke skjegg og bart eller skinnskjegg, men tre-dagers skjegg har jeg ofte.

Ellers har jeg aldri farget håret og kommer ikke til å gjøre det heller.

Skrevet

Jeg kunne glatt stilt opp med naturlig farget (halv)langt hår ja. :o) Begynner å få litt sølv i håret riktignok, men ikke så veldig mye.

Skrevet

Oi, jeg har vel stort sett hatt ymse farger eller striper i håret siden cirka 1984, kanskje med et ørlite opphold rundt ca 1988, hvis jeg ikke husker helt feil....;-)

Skrevet

*he he he* sitter her med farge i håret akkurat nå, jeg. Venter på at klokka skal plinge for å vaske det ut...

Men jeg er innimellom med ufarget hår (pleier å bruke glansvask, ikke permanent farge)

Gjest mora2
Skrevet

Jeg farger håret jevnlig.Men bare etterveksten, de små grå ;0)

Var modell sist uke, så da fikk jeg fikset det, så nå er det noen uker til neste gang.

Snaxy farger verken skjegg eller hår.

Han farget det sort for noen år siden, men ble bare den ene gangen ;=)

Skrevet

Jeg farger ikke håret mitt. Synes det ser billig og dumt ut med farget hår.

Skrevet

Jeg farger ikke håret mitt. Synes det ser billig og dumt ut med farget hår.

Jeg kan delvis være enig. Da tenker jeg på de fargene som absolutt ikke er naturlige, som f.eks lillatoner og blåtoner ;)

Jeg liker å stripe håret mitt lyst pga jeg var helt lys som liten. Lyst er naturlig for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...