Gjest Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Lurer på om noen kan hjelpe med å gi med råd til hva jeg skal gjøre har gått ned ca 10 kg på 10-11 uker, men føler at magen min er det samme..har spist mye sunnere og trener oftere pluss at jeg tar situps hver dag. Er det noe gale med meg eller gjør jeg noe fel..vil så gjerne bli kvitt den nederste bilringen:-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Still hoping for a sixpack :) Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Som svært mange andre opplever, så er magen et "problemområde". Særlig hvis du er kvinne, så er ofte magen der man mister fett sist. Selv mister jeg fett alle plasser; pupper, ansikt, rumpe, lår leeeenge før jeg mister et gram på magen. Veldig trist, syns jeg, men er nå slik det er. Leste faktisk en forskningsartikkel for et par uker siden der det var gjort et studie på dette, og resultatet viste at 80-90% (husker ikke eksakt) av alle kvinner mente at magen var den kroppsdelen de var mest misfornøyd med... Men herregud, 10kg ned i vekt er jo helt fantastisk. Og du har garantert mistet noe på magen! Men kan tenke meg at det eneste du ser når du speiler deg er magen, magen og magen. Har du derimot sammenlignet deg med et bilde for 10 uker siden hadde du garantert sett forskjell! Keep up the good work. Magefettet er noe av det vanskeligte å få vekk, men gi det tid så vil nok kroppen begynne å tære på det fettet også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Magen vil bli litt fastere om du tar noen situps hver dag. Jeg leste noe i et blad her en dag. Noen som ville slanke seg ble delt i to grupper. Den ene gruppa trente styrke i tillegg til å spise sunt. De som trente styrke fikk bort langt mer av magen enn de som kun tenkte kosthold. Styrketrening forbrenner fett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.