Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Påskegodis; hva er det for deg?

Jeg er ingen marsipandigger, så jeg er ikke av den sorten som går fra butikk til butikk allerede i februar, for å se om den gule marsipanen har inntatt hyllene... ;o)

Appelsin og smågodt i påskeegg, _det_ er Lottes favoritt!

Hva var det som ble diskutert så heftig i fjor og året før? Var det de fylte påskeeggene i lilla kartong?

Skrevet

De fylte eggene synes jeg ble for mektige...

Smågodt i påskeegget, appelsiner og tegne/male på egg, da er det påske for meg :) Har ikke eget egg, det er ungenes jeg snakker om hehe

Skrevet

De fylte eggene synes jeg ble for mektige...

Smågodt i påskeegget, appelsiner og tegne/male på egg, da er det påske for meg :) Har ikke eget egg, det er ungenes jeg snakker om hehe

Ungenes egg, som mor knabber godis fra når unga sover...? ;o)

Skrevet

Jeg elsker Anton Bergs marsipanbrød uansett tid på året.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204654743' post='3819356]

Ungenes egg, som mor knabber godis fra når unga sover...? ;o)

Nei jeg er en god mor som holder fingrene av fatet! ;)

Skrevet

Eggene i de lilla kartongene er gode ja... Mmmmm...

Ellers er det i grunnen ikke noe som er noe must i påska, altså ikke noe spesielt godis. Ungene får hvert sitt egg palmelørdag (jeg har dem første halvdel av påska i år) og kjæresten får sitt (vårt) egg påskeaften eller en av dagene før, litt avhengig av hva vi gjør og hvor vi er.

Gjest mora2
Skrevet

Påskegodteri ja...

Det er marsipan!

Deilige egg med stø på! Mmmmm... :0)

Og de eggene med hard kjerne, og marsipan inni..Nam, nam.

Påskeeggene våre blir også fyllt opp med smågodt.

Ååååå...Snart er det helg , må nok snike til meg et egg da ;0)

Disse eggene i lilla kartong, helt pyton..usj, og usj..

AneM1365380603
Skrevet

Kvikklunsj må til i påska. Den hører med i sekken om været er såpass at vi er på tur. Marsipan er ganske godt da, men jeg rekker som regel ikke å smake noe før alt er gått i gapet på min kjære.

Skrevet

Jeg må ha kolibriegg og fulgleæg fra Anthon Berg:-)

Skrevet

Mandelegg :) Anton Berg :)

åhh ja, de mandeleggene er sååå gode :-)

jeg gleder meg allerede til flere pakker av dem,,,, har holdt meg enda, men når påsken kommer nam nam nam

Skrevet

Fugleæg fra Anthon Berg... Herregud, så gode de er...!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...