Lotte :o) Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Påskegodis; hva er det for deg? Jeg er ingen marsipandigger, så jeg er ikke av den sorten som går fra butikk til butikk allerede i februar, for å se om den gule marsipanen har inntatt hyllene... ;o) Appelsin og smågodt i påskeegg, _det_ er Lottes favoritt! Hva var det som ble diskutert så heftig i fjor og året før? Var det de fylte påskeeggene i lilla kartong? 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 De fylte eggene synes jeg ble for mektige... Smågodt i påskeegget, appelsiner og tegne/male på egg, da er det påske for meg Har ikke eget egg, det er ungenes jeg snakker om hehe 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 De fylte eggene synes jeg ble for mektige... Smågodt i påskeegget, appelsiner og tegne/male på egg, da er det påske for meg Har ikke eget egg, det er ungenes jeg snakker om hehe Ungenes egg, som mor knabber godis fra når unga sover...? ;o) 0 Siter
Babette Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jeg elsker Anton Bergs marsipanbrød uansett tid på året. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1204654743' post='3819356] Ungenes egg, som mor knabber godis fra når unga sover...? ;o) Nei jeg er en god mor som holder fingrene av fatet! 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Eggene i de lilla kartongene er gode ja... Mmmmm... Ellers er det i grunnen ikke noe som er noe must i påska, altså ikke noe spesielt godis. Ungene får hvert sitt egg palmelørdag (jeg har dem første halvdel av påska i år) og kjæresten får sitt (vårt) egg påskeaften eller en av dagene før, litt avhengig av hva vi gjør og hvor vi er. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Påskegodteri ja... Det er marsipan! Deilige egg med stø på! Mmmmm... :0) Og de eggene med hard kjerne, og marsipan inni..Nam, nam. Påskeeggene våre blir også fyllt opp med smågodt. Ååååå...Snart er det helg , må nok snike til meg et egg da ;0) Disse eggene i lilla kartong, helt pyton..usj, og usj.. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Kvikklunsj må til i påska. Den hører med i sekken om været er såpass at vi er på tur. Marsipan er ganske godt da, men jeg rekker som regel ikke å smake noe før alt er gått i gapet på min kjære. 0 Siter
flowy Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jeg må ha kolibriegg og fulgleæg fra Anthon Berg:-) 0 Siter
Gjest Ino Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Mandelegg Anton Berg åhh ja, de mandeleggene er sååå gode :-) jeg gleder meg allerede til flere pakker av dem,,,, har holdt meg enda, men når påsken kommer nam nam nam 0 Siter
carma Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Fugleæg fra Anthon Berg... Herregud, så gode de er...!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.