Pus123 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Hvor gamle er dere, hva jobber dere med og trives dere i jobben? 0 Siter
Gjest Linda Johansen Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er over 50, var Frøken Vesterålen i 1968, og bor nå i Tertitten Borettslag i Oslo. Jeg jobber ikke, men har nettopp fått ny hund. Jeg kan treffes ved automatene på Kiwi! "smiler" 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er 26år, utdannet oms.arbeider. Nå jobber jeg for min familie ;0) Og trives utmerket, og lønna er den beste i verden ;0) Jeg har jobbet som hjemmehjelp, med psykisk utviklingshemmede, eldre på gamle hjem og rusmisbrukere. Trivdes best å jobbe med rusmisbrukere. 0 Siter
Gjest kunstner i sjelen Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Er ikke gammel i det hele tatt. Jobber med folk og intelligens, og ville helst vært kunstner. 0 Siter
Gjest foto4me Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Er noenogtredve og bor i Tigerstaden. Jobber som snekker, men kunne tenke meg å jobbe med noe helt annet - fotograf, journalist radio/tv eller på en bar i syden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.