Gjest Melancholy Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hva gjør jeg for å bli kvitt f...skapen? Jeg vil være forholdsvis flat. Trener benpress, intervall på tredemølle, nedtrekk og benkpress hvis det har noe å si. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Og jeg går som en gal får å få sprettrumpe...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg har hørt at rumpa gjennomsnittlig sett siger med 12 cm fra 25-årsalderen til 60-årsalderen, så vær glad for sprettrumpa så lenge du kan:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg vil ha litt sprett på stumpen! Går det an å få for mye av sprett? *blånd* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melancholy Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1204658209' post='3819412] Jeg vil ha litt sprett på stumpen! Går det an å få for mye av sprett? *blånd* Ja, jeg er mann og synes ikke at det er så kult å ha det. :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg har hørt at rumpa gjennomsnittlig sett siger med 12 cm fra 25-årsalderen til 60-årsalderen, så vær glad for sprettrumpa så lenge du kan:-) Å nei, å nei... * hopper opp på sykkelen..* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 En mann med sprettrompe er jo bare sexy :0) Heller det enn ei flat trailer rompe... usj.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melancholy Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 En mann med sprettrompe er jo bare sexy :0) Heller det enn ei flat trailer rompe... usj.. Neinei... vi snakker MINDRE. Jeg vil ikke ha superflat, nei, bare flatere enn nå. Omtrent sånn: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41ALYxMM5QL._AA280_.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Neinei... vi snakker MINDRE. Jeg vil ikke ha superflat, nei, bare flatere enn nå. Omtrent sånn: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41ALYxMM5QL._AA280_.jpg He, he du får sitte mer på rompa da! Jeg vet ikke hvordan du kan få den mindre, men er sikker på at den er kjempe fin som den er ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melancholy Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 He, he du får sitte mer på rompa da! Jeg vet ikke hvordan du kan få den mindre, men er sikker på at den er kjempe fin som den er ;0) Urk. :-) Man får se om fem kilo. Hjelper kanskje å gå ned i vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ja, jeg er mann og synes ikke at det er så kult å ha det. :-( Aha... jeg er dame, og mangler denne fyldige muskelknuten... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Urk. :-) Man får se om fem kilo. Hjelper kanskje å gå ned i vekt. Kanskje det! Lykke til :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melancholy Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1204659188' post='3819436] Aha... jeg er dame, og mangler denne fyldige muskelknuten... Knebøy! Pokker... jeg ser at benpress kan gi sprettrumpe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melancholy Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kanskje det! Lykke til :0) Takktakk. Det går faktisk fint. Har gått ned 10 kilo siden nyttår. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Knebøy! Pokker... jeg ser at benpress kan gi sprettrumpe. Du er inne på noe ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Knebøy! Pokker... jeg ser at benpress kan gi sprettrumpe. Men sprettrumpe på menn er jo herlig! Paddeflat rumpe er kjedelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melancholy Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Men sprettrumpe på menn er jo herlig! Paddeflat rumpe er kjedelig. Når var det ikke snakk om paddeflat rumpe. Bare mindre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Takktakk. Det går faktisk fint. Har gått ned 10 kilo siden nyttår. :-) Utrolig flink du er :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melancholy Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Utrolig flink du er :0) Ja, men nå har det stoppet litt. Er vel muskler som bygger seg opp. Har blitt flinkere med å komme meg på trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Trodde sprettrumpe var noe alle ønsket seg jeg? Beinpressen gir deg musker i rumpa. Å være flat er jo ikke noe flott. Det er jo også derfor det t.o.m. finnes flastiske operasjoner hvor du legger inn silikon i rumpa for at den skal få mer sprett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.