Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken lypsyl er best? Jeg liker Nivea sin med lyseblå hette, men jeg har egentlig ikke peiling på de forskjellige lypsylene som finnes. Det finnes sikkert noen bedre :)

Gjest zilja
Skrevet

Ja, den er bra, men jeg liker faktisk den "gamle" blå og hvite best.

Skrevet

Lypsyl er da et eget varemerke - ikke en artsbetegnelse på lebepomade!! ;-)

Skrevet

Mentholatum lipbalm fra apoteket, hvis du har behov for leppepomade i det hele tatt. Den hjelepr. Lypsyl gir bare forbigående effekt.

Gjest mora2
Skrevet

Lypsyl er jo en egen leppomade.. ;0)

Vinterstid har jeg den mørkeblå, ellers den grønne.

Liker best lipgloss jeg..Litt mer glans.

De har en knall god en på helsekosten, en med honning :0)

Skrevet

Lypsyl er da et eget varemerke - ikke en artsbetegnelse på lebepomade!! ;-)

Ups, ja, jeg kom på det da jeg postet innlegget :I

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204658868' post='3819426]

Ups, ja, jeg kom på det da jeg postet innlegget :I

;-)

Jeg har forresten en kjempegod lebepomade, som jeg ikke husker navnet på, men den inneholder mye aloe vera. Anbefaler det på det sterkeste:-D

Skrevet

Mentholatum lipbalm fra apoteket, hvis du har behov for leppepomade i det hele tatt. Den hjelepr. Lypsyl gir bare forbigående effekt.

Mentholatum har jeg hatt før en gang. Den skal jeg kjøpe igjen, ja. Takk for tips! :)

Skrevet

;-)

Jeg har forresten en kjempegod lebepomade, som jeg ikke husker navnet på, men den inneholder mye aloe vera. Anbefaler det på det sterkeste:-D

Da må du grave litt i håndveska, for navn på lebepomader er obligatorisk i denne tråden! ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204659127' post='3819434]

Da må du grave litt i håndveska, for navn på lebepomader er obligatorisk i denne tråden! ;o)

*tusler lydig avgårde selv om jeg satt innmari godt*S**

Den heter Zalan Aloe Vera Stick, og er hvit og grønn;-)

Skrevet

*tusler lydig avgårde selv om jeg satt innmari godt*S**

Den heter Zalan Aloe Vera Stick, og er hvit og grønn;-)

Takk! Og den kjøpes på helsekost, i dagligvare eller apotek?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204659461' post='3819446]

Jeg kjøpte en kjempegod en på apoteket ved jobben for et par år siden. Den var hvit med rosa skrift på (et skikkelig merke-produkt) og kosta rundt 60-70,- såvidt jeg husker. Den eneste lebepomaden jeg noen gang har brukt opp! Som regel forsvinner de jo bare sånn halvbrukte.

Skrevet

Jeg kjøpte en kjempegod en på apoteket ved jobben for et par år siden. Den var hvit med rosa skrift på (et skikkelig merke-produkt) og kosta rundt 60-70,- såvidt jeg husker. Den eneste lebepomaden jeg noen gang har brukt opp! Som regel forsvinner de jo bare sånn halvbrukte.

*hvit med rosa skrift skrives opp*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204659461' post='3819446]

Husker ikke, hvilket er skikkelig dumt, ettersom det snart er slutt...:-(

Jeg håper at jeg kjøpte den på f eks Vita, og ikke på en flyplass i utlandet....;-)

Skrevet

Husker ikke, hvilket er skikkelig dumt, ettersom det snart er slutt...:-(

Jeg håper at jeg kjøpte den på f eks Vita, og ikke på en flyplass i utlandet....;-)

Vita er et godt tips i lebepomadejakten! Dette høres ut som et nytt program på tv... ;o)

Skrevet

Lypsyl er jo en egen leppomade.. ;0)

Vinterstid har jeg den mørkeblå, ellers den grønne.

Liker best lipgloss jeg..Litt mer glans.

De har en knall god en på helsekosten, en med honning :0)

Kommer det veps og setter seg på leppene i august, da?

Gjest midia
Skrevet

Cermex er god, den finnes i fast og løs konsistens.

Gjest mora2
Skrevet

Kommer det veps og setter seg på leppene i august, da?

Ja, men det er jo bare koslig ;0)

Sofies mamma
Skrevet

avene fra apoteket?

Skrevet

Cermex er god, den finnes i fast og løs konsistens.

Kjøpes hen den, da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...