Gå til innhold

Hvem i all verden kjøper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Makan! Her har vi jo noen som har stjålet min businessidè! ;o)

Jeg fatter det heller ikke...

AneM1365380603
Skrevet

Folk som kjøper sånt må jo drite penger ;) Jeg så forresten doruller med seddelmotiv på en butikk. Det var mer ment som en humorgreie. Dette her ser ut til å være seriøst.

Skrevet

Jeg hadde definitivt ikke likt å kline disse fargestoffene på mine edlere deler... Det så helt jævlig ut! Og prisen var en annen sak - 129,- for _tre_ dassruller?! Hadde jeg fått en pakke sånne av en gjest hadde jeg ikke skjønt hva det var.

Skrevet

Folk som kjøper sånt må jo drite penger ;) Jeg så forresten doruller med seddelmotiv på en butikk. Det var mer ment som en humorgreie. Dette her ser ut til å være seriøst.

Jeg hadde en sånn dorull med hundringser en gang fo rmange år siden, kjøpt på martnan. Men det var ikke motiv så veldig langt inn på rullen, det var hvitt papir på det meste av den.

Skrevet

''Folk som kjøper sånt må jo drite penger ;)'' ihvertfall så tørker de bort dritten med det;-)

''Jeg så forresten doruller med seddelmotiv på en butikk. Det var mer ment som en humorgreie. Dette her ser ut til å være seriøst.''

Ja, slike har jeg også sett, og da kjøper man i høyden én rull som en engangsgreie fordi de der&da mener det er litt artig.

Hadde noen kommet i selskap hos meg og gitt med tre stk fargede dassruller hadde jeg stusset fælt...

Skrevet

Jeg hadde en sånn dorull med hundringser en gang fo rmange år siden, kjøpt på martnan. Men det var ikke motiv så veldig langt inn på rullen, det var hvitt papir på det meste av den.

Svindel, med andre ord... Eller var den innerste delen hvitvasket? ;o)

Skrevet

Lureri!

AneM1365380603
Skrevet

For noe juks! Jeg tror den rullen kosta 69 kr. Jeg ville forventet sedler til siste tørk med den prisen.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204659542' post='3819449]

Svindel, med andre ord... Eller var den innerste delen hvitvasket? ;o)

Selvfølgelig! Det innerste var hvitvaskede penger! ;o)

AneM1365380603
Skrevet

''Folk som kjøper sånt må jo drite penger ;)'' ihvertfall så tørker de bort dritten med det;-)

''Jeg så forresten doruller med seddelmotiv på en butikk. Det var mer ment som en humorgreie. Dette her ser ut til å være seriøst.''

Ja, slike har jeg også sett, og da kjøper man i høyden én rull som en engangsgreie fordi de der&da mener det er litt artig.

Hadde noen kommet i selskap hos meg og gitt med tre stk fargede dassruller hadde jeg stusset fælt...

''Ja, slike har jeg også sett, og da kjøper man i høyden én rull som en engangsgreie fordi de der&da mener det er litt artig.''

Jeg sto med den rullen i hånden og lurte på hvem som kan falle for den type humor i min omgangskrets. Jeg la rullen pent tilbake igjen ;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hadde jeg hatt grønne dassruller neste gang jeg skal ha klubb så tror jeg venninnene mine hadde trodd jeg hadde tørna fullstendig. Jaja, noe skal man jo more seg over (ettersom de omtrent garanterer at dobesøkene skal bli festligere med fargerikt papir...).

Gjest mora2
Skrevet

Så stilig :0)

Det kunne jeg godt ha kjøpt!

Bare de svarte som passet hos meg da..

Fra før av har jeg dorull med pengesedler og piggtråd :0)

Skrevet

Haha, om jeg hadde kommet inn på et bad med slike ruller, så ville jeg være glad for strikk i buksa! Altså slik at jeg slapp å tisse meg ut av latter. Spesielt når prisen er såpass høy, da blir det for dumt for meg...... ;)

Skrevet

Eg får 8 ruller for 10 kroner på tilbud, og de matcher mitt bad! :)

Skrevet

8 doruller for 10,-? Høres ut som smørpapir... Sannsynligvis noe min edlere deler ville fått skrubbsår av. ;o)

trollemor;o)
Skrevet

jeg tror jeg ville ledd meg skakk om jeg fikk slikt fancy dopapir.

Mye rart man skal bruke penger på gitt..

AneM1365380603
Skrevet

Til hvilken kvalitet? Jeg kjøpte en gang en sekk med rimelig dopapir på Europris. Det smuldret helt opp under tørk, he he. Jeg var senere på besøk hos ei som tydeligvis også hadde handlet billig dopapir samme plass. Hun sa halve jobben under doturen var å plukke ut papirsmulderet.

*Skeptisk til rimelig dopapir* ;)

Skrevet

Til hvilken kvalitet? Jeg kjøpte en gang en sekk med rimelig dopapir på Europris. Det smuldret helt opp under tørk, he he. Jeg var senere på besøk hos ei som tydeligvis også hadde handlet billig dopapir samme plass. Hun sa halve jobben under doturen var å plukke ut papirsmulderet.

*Skeptisk til rimelig dopapir* ;)

Da jeg flyttet for meg selv ble det slutt på billig dopapir. 64-rullers-sekk fra Obs! var jeg grundig lei av for å si det mildt...

Har prøvd oss på soft fra Europris og den siste pakken vi kjøpte var forsåvidt grei nok, men det blir det vanlige fra Rema neste gang ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...