Gå til innhold

Hvem i all verden kjøper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til hvilken kvalitet? Jeg kjøpte en gang en sekk med rimelig dopapir på Europris. Det smuldret helt opp under tørk, he he. Jeg var senere på besøk hos ei som tydeligvis også hadde handlet billig dopapir samme plass. Hun sa halve jobben under doturen var å plukke ut papirsmulderet.

*Skeptisk til rimelig dopapir* ;)

dessuten kan billig dasspapir av resirkulert materiale ha dårlig oppløsningssgrad og dermed lettere tette rørene....

Gjest mora2
Skrevet

Folk som kjøper sånt må jo drite penger ;) Jeg så forresten doruller med seddelmotiv på en butikk. Det var mer ment som en humorgreie. Dette her ser ut til å være seriøst.

Jeg har de med seddelmotiv på, også med piggtråder :0)

Synes det er litt stilig jeg, istedet for de triste grå/hvite...

Man kan få med masse motiver, badeender g blomster ovs ovs.

Skrevet

Haha!

Det er så utrolig tåpelig.

Har også sett fargede kjøkkenpapir-ruller i diverse faghandler, til lignende priser om ikke dyrere.

Gjest mora2
Skrevet

Haha!

Det er så utrolig tåpelig.

Har også sett fargede kjøkkenpapir-ruller i diverse faghandler, til lignende priser om ikke dyrere.

"Har også sett fargede kjøkkenpapir-ruller i diverse faghandler, til lignende priser om ikke dyrere."

For noen år siden da jeg var i England, kjøpte jeg med tørkruller med "the Simpsons".

He, he, jeg er visst den eneste her som synes det er kult med litt spesielle do/kjøkken ruller :=)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har de med seddelmotiv på, også med piggtråder :0)

Synes det er litt stilig jeg, istedet for de triste grå/hvite...

Man kan få med masse motiver, badeender g blomster ovs ovs.

Stilig og flott dopapir er jo bra, bare det ikke koster så ekstremt mye :) Jeg betaler ikke 40 kr rullen altså.

Piggtråd- og pengeseddelruller passer godt til party da ;)

Gjest mora2
Skrevet

Stilig og flott dopapir er jo bra, bare det ikke koster så ekstremt mye :) Jeg betaler ikke 40 kr rullen altså.

Piggtråd- og pengeseddelruller passer godt til party da ;)

He, he, passer til party ja :0)

Er jo ikke noe man bruker hver dag..Da blir det jo veldig dyrt...

Skrevet

ha ha ha. Glitrende.

Har ei venninne dette ville vært midt i blinken for. Men til eget bruk? Tja, penger i dass vil jeg påstå......

Men jeg liker ideen- bare ikke prisen. Fancy smancy.

Skrevet

Til hvilken kvalitet? Jeg kjøpte en gang en sekk med rimelig dopapir på Europris. Det smuldret helt opp under tørk, he he. Jeg var senere på besøk hos ei som tydeligvis også hadde handlet billig dopapir samme plass. Hun sa halve jobben under doturen var å plukke ut papirsmulderet.

*Skeptisk til rimelig dopapir* ;)

Det handler om riktig tørketeknikk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...