fresja Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Kjøpte "Ute og Inne" i dag med dato i dag. Der er et leserinnlegg som heter "Festantrekk og sjalusi" med svar fra mrxx, mora2, pekkaline, jubalong, Kåre Kruttlapp og sjokoladeplaten. "Ute og Inne" er et nytt ukeblad, som i dag kostet bare 10 kr. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Det er vel samme forlaget som har Hjemmet og Vi Menn (og sikkert mange flere) da, de har jo rett til å sakse herfra og sette på trykk. 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Prøv å finne igjen tråden her da vel, og se om de har redigert originalinnleggene...;-) 0 Siter
fresja Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Det er vel samme forlaget som har Hjemmet og Vi Menn (og sikkert mange flere) da, de har jo rett til å sakse herfra og sette på trykk. Ja, jeg ser at utgiver er Hjemmet Mortensen. 0 Siter
Babette Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jeg trodde det het Ute og Hjemme? Og er det ned i 10 kr. igjen, nå? Først kostet det 10.- og så kostet det 19.- 0 Siter
fresja Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Prøv å finne igjen tråden her da vel, og se om de har redigert originalinnleggene...;-) Det er denne tråden: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3801552 Innleggene er sitert ordrett, men bare første del av sjokoladeplaten sitt innlegg. Det har valgt innlegg uten for mye feilstavinger! 0 Siter
fresja Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Jeg trodde det het Ute og Hjemme? Og er det ned i 10 kr. igjen, nå? Først kostet det 10.- og så kostet det 19.- Det lå et ved siden av, datert i går til 19 kr. Mulig det het Ute og Hjemme. Er det to forskjellige ukeblad, må innholdet været ganske likt. Jeg kjøpte det aller første til 10 kr for en tid tilbake. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Sant? He,he, får kanskje kjøpe det da :0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Å himmel! Så flott at de kan bruke oss til å fylle et blad da hehe. Får nok komme meg ut å kjøpe for morroskyld og galskap 0 Siter
Babette Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Det lå et ved siden av, datert i går til 19 kr. Mulig det het Ute og Hjemme. Er det to forskjellige ukeblad, må innholdet været ganske likt. Jeg kjøpte det aller første til 10 kr for en tid tilbake. Det er to forskjellige, jeg så begge i butikken i dag. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Det er to forskjellige, jeg så begge i butikken i dag. Da har jeg kjøpt feil.. Sittet å bladd og bladd her... 0 Siter
Babette Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Da har jeg kjøpt feil.. Sittet å bladd og bladd her... Se etter bilde av Lotto-Hilde på forsiden! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.