Gå til innhold

Dere er sitert i nytt ukeblad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte "Ute og Inne" i dag med dato i dag. Der er et leserinnlegg som heter "Festantrekk og sjalusi" med svar fra mrxx, mora2, pekkaline, jubalong, Kåre Kruttlapp og sjokoladeplaten.

"Ute og Inne" er et nytt ukeblad, som i dag kostet bare 10 kr.

Skrevet

Det er vel samme forlaget som har Hjemmet og Vi Menn (og sikkert mange flere) da, de har jo rett til å sakse herfra og sette på trykk.

Skrevet

Prøv å finne igjen tråden her da vel, og se om de har redigert originalinnleggene...;-)

Skrevet

Det er vel samme forlaget som har Hjemmet og Vi Menn (og sikkert mange flere) da, de har jo rett til å sakse herfra og sette på trykk.

Ja, jeg ser at utgiver er Hjemmet Mortensen.

Skrevet

Jeg trodde det het Ute og Hjemme? Og er det ned i 10 kr. igjen, nå? Først kostet det 10.- og så kostet det 19.-

Skrevet

Jeg trodde det het Ute og Hjemme? Og er det ned i 10 kr. igjen, nå? Først kostet det 10.- og så kostet det 19.-

Det lå et ved siden av, datert i går til 19 kr. Mulig det het Ute og Hjemme.

Er det to forskjellige ukeblad, må innholdet været ganske likt. Jeg kjøpte det aller første til 10 kr for en tid tilbake.

Gjest mora2
Skrevet

Sant?

He,he, får kanskje kjøpe det da :0)

Skrevet

Å himmel! Så flott at de kan bruke oss til å fylle et blad da hehe. Får nok komme meg ut å kjøpe for morroskyld og galskap :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jøss så moro da!!! Gøyalt!!!

Skrevet

Det lå et ved siden av, datert i går til 19 kr. Mulig det het Ute og Hjemme.

Er det to forskjellige ukeblad, må innholdet været ganske likt. Jeg kjøpte det aller første til 10 kr for en tid tilbake.

Det er to forskjellige, jeg så begge i butikken i dag.

Gjest mora2
Skrevet

Det er to forskjellige, jeg så begge i butikken i dag.

Da har jeg kjøpt feil..

Sittet å bladd og bladd her...

Skrevet

Da har jeg kjøpt feil..

Sittet å bladd og bladd her...

Se etter bilde av Lotto-Hilde på forsiden!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...