Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste døgnet har det sikkert snødd 30 cm her i Trondheim og det meldes snø enda et døgn fremover og akkurat nå skiftet værmeldinga på adressa.no til regn fra i morgen kveld og på torsdag formiddag... Jeg er glad jeg bor i tredje etasje for dette borger for flom!

Skrevet

Å, jeez... Tror du ikke det er skidag på torsdag, da?! Stakkars barn, det er jo dritkjedelig i pissvær! Ang flom, det er greit å bo på Solhøgda også ;o)

AneM1365380603
Skrevet

På barnas vegne er jeg nesten litt misunnelig på all den snøen dere har. Sønnen min fikk en snowracer til jul som fortsatt står urørt. Det snødde kraftig i morgentimene i dag, men da skolen var slutt hadde regnet tatt over.

Det blir litt av et slapsevær på dere da.

Aliza1365380759
Skrevet

Her jeg bor har det regnet, snødd, blåst masse OG vært torden og lyn i kveld! *grøsse og være glad jeg er inne*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204660024' post='3819473]

Å, jeez... Tror du ikke det er skidag på torsdag, da?! Stakkars barn, det er jo dritkjedelig i pissvær! Ang flom, det er greit å bo på Solhøgda også ;o)

Mine hadde skidag forrige tirsdag - kunne ikke vært mer heldig med været! Var riktignok 2-3 varmegrader, men vindstille og sol og nydelig!

Gjest midia
Skrevet

Jeg bor i første etasje, men kan evakuere til 2 etasje;)

Jeg spekulerer på å få flyttet jula til i mars jeg?

Skrevet

Mine hadde skidag forrige tirsdag - kunne ikke vært mer heldig med været! Var riktignok 2-3 varmegrader, men vindstille og sol og nydelig!

Får virkelig ikke håpe at værmeldinga slår til... :(

Skrevet

Godt å høre her jeg sitter og ser på at solen skinner:-)

Skrevet

Godt å høre her jeg sitter og ser på at solen skinner:-)

Akkurat nå er det oppholdsvær, men da jeg sto opp for snart 2,5 time siden var det hvitt av snøfokk utenfor vinduene. Tror det har snødd 40 cm de siste par døgnene her...

Skrevet

Akkurat nå er det oppholdsvær, men da jeg sto opp for snart 2,5 time siden var det hvitt av snøfokk utenfor vinduene. Tror det har snødd 40 cm de siste par døgnene her...

Hunken i huset sa "hvis det blir regn nå, og frost i morgen kveld, da blir dette en ny Jostedalsbre". *hehe*

Hvordan er føret? (hvs du har vært ute på 4 hjul)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204703831' post='3819793]

Hunken i huset sa "hvis det blir regn nå, og frost i morgen kveld, da blir dette en ny Jostedalsbre". *hehe*

Hvordan er føret? (hvs du har vært ute på 4 hjul)

Her er det 20 cm sånn knudrete snø og med litt is under er det rene "swing og sleng"... Kjør pent!

Skrevet

Her er det 20 cm sånn knudrete snø og med litt is under er det rene "swing og sleng"... Kjør pent!

Jeg drøyer'n et par timer med kjøringa ;o)

Må ut å kjøpe en termos, blant annet. Den distrè 2.klassingen har mistet sin...!

Skrevet

Akkurat nå er det veldig godt å bo i Tromsø :-) Sol - 30 cm snø - og nyyydelig vindstille!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...