Gjest fatter'n & snørrungene Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Pengene barna våre fikk til dåpen har vi satt inn på en egen underkonto av min egen i postbanken. Der blir det dessverre null renter på pengene, og innen ungene er 18 år så holder de tusenlappene som står på kontoene sikkert bare til en pakke hubba bubba. Vet at det er banker som har sparekontoer for barn, vel og merke ved at barnetrygden går inn på sparekontoen hver måned - og det har ikke vi råd til Noen som kjenner til noen banker som har type barnesparekontoer med "litt" rente? 0 Siter
Gjest Twinsen Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 https://www.landkredittbank.no/ Denne banken har jeg opprettet konto i! Kan lage meg så mange kontoer jeg vil under meg. Har laget en til hvert barn. De har i det minste litt rente å tilby! Kjenner fler som har konto der, kun for å spare penger til barna! 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Trenger det være barnesparekonto da? BNBank har Glitnir Sparekonto med 5,95% rente fra første krone, 12 uttak i året. 0 Siter
adelie Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Det er nok bare postbanken som har så dårlige betingelser. Klart de skal ha vanlig sparekontorente, selv om beløpet ikke er så stort. 0 Siter
Speak Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Hva med å åpne en konti i Ya bank? (Ya.no) Der får du 5,9% rente. Vet ikke om du kan opprette den i barnets navn, men du kan i hvertfall opprette den i ditt navn. 0 Siter
Sofline Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Dropp barnesparekonto og opprett en vanlig høyrentekonto, eventuelt i ditt navn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.