Gå til innhold

Blondinevitser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte en på jobb i dag.

Hva kaller du ei blondine med to hjerneceller?

Svar: Gravid

Veldig festlig...*lol*

Kom igjen Kåre, du har alltid gode vitser.

Skrevet

men hvorfor har blondinen flere hjerneceller en hesten?

- fordi å unngå at hun bæsjer når hun går i 17. maitoget...

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Okeyyyy! Denne er faktisk helt sann fra min vakre stedatter`s munn: Hun har en meget vakker blond veninne og min stedatter hadde vært på klassetur med sine gymnas veninner i Stockholm og de hadde vært på eskursjon i museet til Carl Gustav Wasa! Gamle kongen av sverige. Da veninnen hørte hvor de hadde vært utbrøt hun: Næhh har dere vært på "knekkebrød museet" " Erre mulig sier jeg! "ler"

Skrevet

Okeyyyy! Denne er faktisk helt sann fra min vakre stedatter`s munn: Hun har en meget vakker blond veninne og min stedatter hadde vært på klassetur med sine gymnas veninner i Stockholm og de hadde vært på eskursjon i museet til Carl Gustav Wasa! Gamle kongen av sverige. Da veninnen hørte hvor de hadde vært utbrøt hun: Næhh har dere vært på "knekkebrød museet" " Erre mulig sier jeg! "ler"

Denne er også sann (angivelig). Hun som ba om en rekecoctail. Og så spurte om de hadde noen gode forretter som passet til drinken. he he he

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Denne er også sann (angivelig). Hun som ba om en rekecoctail. Og så spurte om de hadde noen gode forretter som passet til drinken. he he he

Denne er selvopplevd:Jeg skulle klippe meg før jul og gikk inn i en frisør salong siden jeg så det var veldig stille der inne og en flott blondine var ledig.Jeg satte meg ned i stolen og hun ordnet med dette "laknet" rundt meg! "ler" Mens hun driver å klipper spør jeg forsiktig:Du har vel hørt en del blondinevitser du sier jeg! Ja hun hadde det svarte hun men:"jeg skjønner dem ikke assa" Da måtte jeg tvinge meg til å ikke si noe gitt! "humre"

Skrevet

Denne er selvopplevd:Jeg skulle klippe meg før jul og gikk inn i en frisør salong siden jeg så det var veldig stille der inne og en flott blondine var ledig.Jeg satte meg ned i stolen og hun ordnet med dette "laknet" rundt meg! "ler" Mens hun driver å klipper spør jeg forsiktig:Du har vel hørt en del blondinevitser du sier jeg! Ja hun hadde det svarte hun men:"jeg skjønner dem ikke assa" Da måtte jeg tvinge meg til å ikke si noe gitt! "humre"

Glitrende- ha ha ha.

Min blonde kollega sa forrige uke: sukk, noen ganger skulle jeg ønske at jeg tenkte før jeg snakket. For noen ganger, mens jeg snakker, skjønner jeg hvor dum jeg høres ut...

Jaja, litt selvinnsikt etterhvert er det jo fint hun har tross alt.

Skrevet

Takk for dagens beste! ;)

Skrevet

*LOL*

Skrevet

He he, den var bra! :-)

Skrevet

Glitrende- ha ha ha.

Min blonde kollega sa forrige uke: sukk, noen ganger skulle jeg ønske at jeg tenkte før jeg snakket. For noen ganger, mens jeg snakker, skjønner jeg hvor dum jeg høres ut...

Jaja, litt selvinnsikt etterhvert er det jo fint hun har tross alt.

He he. De fleste blondiner er dumme da, så litt artig at hun sa det :-)

Gjest trolline
Skrevet

En mann opptrådte på sirkus med en levende krokodille.

Avsluttningen av nummeret var en riktig gysning.Han dro ned gylfen og tok fram sin stolthet og plasserte den mitt i gapet på krokodillen.

Så lukket han krokodillens kjeft og sto aldeles stille.

Publikum var dødsstille.

Etter ca ett minutt tok han fram en liten gummiklubbe, ga krokodillen et kraftig slag i skallen og åpnet gapet.

Mannen kunne dra ut sin stolthet igjen, helt uskadd.

Publikum jublet og var lettet.

Da sier mannen at han tilbyr 10.000 kr til den fra publikum som våger det samme.

DØDSSTILLE PUBLIKUM, INGEN VÅGER Å STILLE OPP.

Da rekker en Blondine på første rad opp hånden.

Jeg kan prøve, hvis du lover å ikke slå meg så hardt med den der Klubben!

Skrevet

Det var ikke Wasa(skips)-museet de hadde vært på, da? Det er en av Stockholms hovedattraksjoner.

Typisk meg å henge meg opp i sånt. Jeg er ikke blond...

Skrevet

Men dette _kan_ jo ha vært en vits! ;-) Sikker på at hun med knekkebrødkommentaren ikke fleipet, da?

Ellers tenkte jeg det samme som laban at det nok var mueseet der Wasa-skeppet står utstilt de hadde vært på.

Skrevet

Moret meg over denne tråden, men begynte også å lure på noe: Hvordan begynte blondine-vitsingen? Hvem var det som først tenkte ut: Blondiner er dumme, la oss vitse om dem?

*mye rart man kan fundere over*

Skrevet

Moret meg over denne tråden, men begynte også å lure på noe: Hvordan begynte blondine-vitsingen? Hvem var det som først tenkte ut: Blondiner er dumme, la oss vitse om dem?

*mye rart man kan fundere over*

Innvandrere som overraskende har oppdaget hvor dumme norske damer er, og at de fleste av disse dumme damene er blonde. Det er jo ikke tull heller.

Skrevet

Innvandrere som overraskende har oppdaget hvor dumme norske damer er, og at de fleste av disse dumme damene er blonde. Det er jo ikke tull heller.

Dog oppsto vel dum blondine termonologien en stund før det var så vanlig med innvandrere i Norge?

Skrevet

Dog oppsto vel dum blondine termonologien en stund før det var så vanlig med innvandrere i Norge?

Javel. Pass.

Skrevet

Sikker på det ikke var deg som ikke skjønte hennes vits? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...