Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sølvsuper
Skrevet

Armene inn i stroppene først, og så lukker jeg på baksiden. Jeg har korte armer, men dette klarer jeg på sekundet. Det høres mye mer tungvindt ut å gjøre det på din måte, blir det ikke kronglete med å smette stroppene på plass etterpå?

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

4

• trollemor;o)

3

• Sofline

3

• AneM1365380603

2

Skrevet

åhh :-) sånn gjorde alltid mamma ......

Jeg tar den på riktig vei....så knepper jeg sammen på ryggen til slutt.

Har ingen problemer med å nå rundt for å si det slik...., men vi er forskjellig bygd alle sammen og jeg er definitivt ikke av den formen du ville tenke på som "framtung".

''åhh :-) sånn gjorde alltid mamma ......''

Det er vel derfra jeg har lært det også! ;-) (dvs fra min mor, da, he he...)

Har aødri falt meg inn å skulle gjøre det annerledes, så for meg er "bak frem" = "riktig vei"! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg tar den på rett vei, dvs. skåler og stropper først, før jeg hekter på i ryggen.

Har aldri tenkt på å gjøre det på annen måte, bortsett fra ved problemer med hekten.

trollemor;o)
Skrevet

Du er jo ikke nødt til å svare da.... :-)

Ser at jeg svarte meg selv og ikke deg...

Syns det var en morsom tråd, men undret meg bare litt over hva vi mennesker kan fundere på;o)

Skrevet

Hehe, har aldri tenkt over dette før- Trodde vell at alle gjorde slik som jeg. Armer i stroppene først og hekter på bak på ryggen.

Gjest zilja
Skrevet

Jeg knepper hektene først, så tar jeg den på over hodet :)

Skrevet

Jeg gjør som deg. Det synes jeg er lettest.

Skrevet

Man drar den jo rundt kroppen og da kan den vide seg ut. Dessuten skal egentlig bh`er håndvaskes, og om man vrir den rundt settes flere "fibre" fra kroppen seg fast. Den må vaskes oftere, og hardere for å bli ren. Dette kommer fra "profesjonelle" :o)

www.lalina.no

Man skal ha kjøpt særdeles dårlige BHer hvis de ikke tåler å dras en halv gang rundt magen. BHene mine holder i årevis.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg knepper hektene først, så tar jeg den på over hodet :)

Oi, enten har du slakke BH'er eller du er et slangemenneske! :P

Gjest zilja
Skrevet

Oi, enten har du slakke BH'er eller du er et slangemenneske! :P

Er definitivt ikke slangemenneske:)) Har ikke slakke bh-er heller.

Gjest gomle
Skrevet

Jeg gjør som deg, tar den på feil vei og snur den. Man skal visstnok ikke det, for det sliter mer på bh-en. Men mine holder stort sett veldig lenge likevel, og jeg synes det er mye enklere å gjøre det på den måten.

candyqueen_83
Skrevet

Man skal ha kjøpt særdeles dårlige BHer hvis de ikke tåler å dras en halv gang rundt magen. BHene mine holder i årevis.

Men det setter seg flere døde hudceller på den når man drar den rundt. Om man ikke har en veldig slakk bh. Og da må den vaskes hardere og oftere, og blir fortere slitt. Jeg gjorde det også sånn før, men når jeg kjøper bh`er til 600 kr nå, vil jeg gjerne ha dem en god stund :o)

Skrevet

Men det setter seg flere døde hudceller på den når man drar den rundt. Om man ikke har en veldig slakk bh. Og da må den vaskes hardere og oftere, og blir fortere slitt. Jeg gjorde det også sånn før, men når jeg kjøper bh`er til 600 kr nå, vil jeg gjerne ha dem en god stund :o)

Døde hudceller vil jeg tro setter seg uansett om man drar den en halv omgang eller om man "bare" har den på seg i timevis. Jeg nekter å tro at BHen blir synlig fortere slitt ved at man tar den på feil vei. :-) Personlig snur jeg den dessuten rundt magen for å slippe at det strammer.

candyqueen_83
Skrevet

Døde hudceller vil jeg tro setter seg uansett om man drar den en halv omgang eller om man "bare" har den på seg i timevis. Jeg nekter å tro at BHen blir synlig fortere slitt ved at man tar den på feil vei. :-) Personlig snur jeg den dessuten rundt magen for å slippe at det strammer.

Jeg vet ikke. Det er det som er anbefalt hvertfall. I undertøysbutikker henger det store lapper hvor det står man må ta den på riktig vei.

Skrevet

Jeg leste dette i går, og i dag tidlig da jeg skulle ta på BH'n måtte jeg bare prøve å gjøre det på "din" måte. Har aldri tenkt på å teste det før :-)

Det gikk jo greit det også, men det er rart med vaner man legger seg til gjennom mange år.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg gjør som deg, og har alltid gjort det, enten jeg har vært tjukk eller tynn. :o)

Skrevet

Morsomt at dette kom opp, har tenkt på dette mange ganger siden jeg alltid har gjort som deg, mens i gymmen på skolen tok alle de andre jentene på seg stroppene først, og kneppet i ryggen etterpå.

Jeg fikk aldri til å gjøre det slik. Så jeg var skikkelig flau over min metode, som jeg hadde lært av å se på mamma.... Trodde det var jeg som hang etter på trendene..... Uff, alt man skal være usikker på! :o)

Skrevet

Jeg gjør som deg. Mye enklere å treffe riktig hakk for hektene når man ser hva man gjør:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...