Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg gjør som deg.

Hvis jeg prøver å ta den på "riktig", så kommer jo mine dessverre ikke lenger riktig så spretne pupper i klem, de blir direkte skvisa av BH'n. Det er definitivt ille vondt og ikke minst særdeles lite elegant.

Lenger nede i tråden sies det at BH'ene slites fortere av denne halve omgangen rundt magen. Vel, gudskjelov for det, da, ellers ville de jo vart hele livet! Man trenger BH-fornying også! ;-)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

4

• trollemor;o)

3

• Sofline

3

• AneM1365380603

2

Skrevet

Jeg gjør som deg.

Hvis jeg prøver å ta den på "riktig", så kommer jo mine dessverre ikke lenger riktig så spretne pupper i klem, de blir direkte skvisa av BH'n. Det er definitivt ille vondt og ikke minst særdeles lite elegant.

Lenger nede i tråden sies det at BH'ene slites fortere av denne halve omgangen rundt magen. Vel, gudskjelov for det, da, ellers ville de jo vart hele livet! Man trenger BH-fornying også! ;-)

Puppene må jo legges tilrette i skålene etter at bh'n er på da. :o) Ellers risikerer man jo at den ene brystvorta peker til himmels og den andre rett til høyre og det ser lite teit ut! ;o)

Gjest ViViola
Skrevet

Puppene må jo legges tilrette i skålene etter at bh'n er på da. :o) Ellers risikerer man jo at den ene brystvorta peker til himmels og den andre rett til høyre og det ser lite teit ut! ;o)

Ja etterpå, ja, men underveis! De har blitt litt - eh - lengre og slappere enn jeg kanskje hadde tenkt, og selv om jeg liksom lener meg frem og legger de på plass FØR jeg styrer bak på ryggen - så glir de på en måte under og blir skvisa... Pføy!

Skrevet

Jeg knepper den alltid på riktig vei. Korsettene også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...