Gjest ViViola Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg gjør som deg. Hvis jeg prøver å ta den på "riktig", så kommer jo mine dessverre ikke lenger riktig så spretne pupper i klem, de blir direkte skvisa av BH'n. Det er definitivt ille vondt og ikke minst særdeles lite elegant. Lenger nede i tråden sies det at BH'ene slites fortere av denne halve omgangen rundt magen. Vel, gudskjelov for det, da, ellers ville de jo vart hele livet! Man trenger BH-fornying også! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg gjør som deg. Hvis jeg prøver å ta den på "riktig", så kommer jo mine dessverre ikke lenger riktig så spretne pupper i klem, de blir direkte skvisa av BH'n. Det er definitivt ille vondt og ikke minst særdeles lite elegant. Lenger nede i tråden sies det at BH'ene slites fortere av denne halve omgangen rundt magen. Vel, gudskjelov for det, da, ellers ville de jo vart hele livet! Man trenger BH-fornying også! ;-) Puppene må jo legges tilrette i skålene etter at bh'n er på da. ) Ellers risikerer man jo at den ene brystvorta peker til himmels og den andre rett til høyre og det ser lite teit ut! ;o) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Puppene må jo legges tilrette i skålene etter at bh'n er på da. ) Ellers risikerer man jo at den ene brystvorta peker til himmels og den andre rett til høyre og det ser lite teit ut! ;o) Ja etterpå, ja, men underveis! De har blitt litt - eh - lengre og slappere enn jeg kanskje hadde tenkt, og selv om jeg liksom lener meg frem og legger de på plass FØR jeg styrer bak på ryggen - så glir de på en måte under og blir skvisa... Pføy! 0 Siter
bustebeisa Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Jeg knepper den alltid på riktig vei. Korsettene også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.