Gå til innhold

Navn til pus!

Anbefalte innlegg

Gjest Mjau-Mjau
Skrevet

Har dere noen fine pusenavn til en liten jentepus?

AneM1365380603
Skrevet

Shani, Shayna, Caissa, Cinderella, Cita, Bella.

Skrevet

Kattja

Muskatt

Ronja

Pernille

jessica, simone, pjuska, bezza,lissi , buisness, snella,osv.

Jeg har hørt at s-lyden bør være med.

Skrevet

Skrevet

Muskatt, Loca, Bella, Nala, Tosca, Inka, Evita

Gjest Mjau-Mjau
Skrevet

Puzy ;0)

Det navnet forbinner jeg med noe annet......;)Så det blir definetivt ikke det nei!!

:-)

Gjest mora2
Skrevet

Det navnet forbinner jeg med noe annet......;)Så det blir definetivt ikke det nei!!

* LOL *

Var mannen som sa det, han hadde en katt da han var liten som hette det! He, he, blir aldri glemt..

"kom så puzy, puzy" hehe..

AneM1365380603
Skrevet

Det er en norsktalende engelskmann som av og til kommer hit og bor her noen dager. Han ler alltid så hjertelig når jeg sier "pussig" ;). På min dialekt høres ikke siste bokstav..

Gjest mora2
Skrevet

Det er en norsktalende engelskmann som av og til kommer hit og bor her noen dager. Han ler alltid så hjertelig når jeg sier "pussig" ;). På min dialekt høres ikke siste bokstav..

He, he ! :=)

Gjest Mjau-Mjau
Skrevet

* LOL *

Var mannen som sa det, han hadde en katt da han var liten som hette det! He, he, blir aldri glemt..

"kom så puzy, puzy" hehe..

Min gamle bestemor(er død nå)Rpte alltid på trappa :"Possy, Possy, Possy. Hun skulle bare visst:-)

Gjest mora2
Skrevet

Min gamle bestemor(er død nå)Rpte alltid på trappa :"Possy, Possy, Possy. Hun skulle bare visst:-)

Ikke sant! He, he!

Skrevet

Kattja

Muskatt

Ronja

Pernille

Hva er da hhv. fornavnet, mellomnavn og etternavn? Synes kanskje det var et litt vel langt navn på en liten katt...*s*

Gjest Astroide
Skrevet

Tordis, Hjørdis, Herdis, Frøydis, Halldis.

Gjerne med Rebekka, Ingeborg, Margaret eller noe annet som mellomnavn.

Skrevet

selma?tussi?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...