Gjest togli Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Hva er da hhv. fornavnet, mellomnavn og etternavn? Synes kanskje det var et litt vel langt navn på en liten katt...*s* Jeg venta på den, du ;-) 0 Siter
frosken Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg venta på den, du ;-) Men jeg trodde først du mente at pusen skulle få det lange fine navnet. Satt og sa det halvhøyt for meg selv, og syntes det hadde en fin rytme. Etterhvert gikk det opp for meg at du muligens ikke mente at dette var ett navn, men er fortsatt noe usikker...*s* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Men jeg trodde først du mente at pusen skulle få det lange fine navnet. Satt og sa det halvhøyt for meg selv, og syntes det hadde en fin rytme. Etterhvert gikk det opp for meg at du muligens ikke mente at dette var ett navn, men er fortsatt noe usikker...*s* Hehe, det var nok fire navn _hver for seg_ jeg mente ;-) Forøvrig heter kattene våre Kattja Isadora og Muskatt Angelica. Den forrige katten vår het Ronja Røverkatte ;-) Igrunnen hadde jeg nesten glemt at de har/hadde to fornavn 0 Siter
Gjest Mjau-Mjau Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Sirikit, et dronningnavn Det var et fliott navn:-) Jeg må drøfte det med 7-åringen først:-) Det er kommet mange gode forslag. Dette er en omplasseringspus som ikke har hatt det så greit. Men nå skal hun få et liv som er en dronning verdig:-) Derfor passet navnet supert. 0 Siter
Gjest vinglepetter Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Har to stk katt. Tiedeman og Petterø aner ikke om de er hun eller hankatter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.