Gå til innhold

Navn til pus!

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Hva er da hhv. fornavnet, mellomnavn og etternavn? Synes kanskje det var et litt vel langt navn på en liten katt...*s*

Jeg venta på den, du ;-)

Skrevet

Jeg venta på den, du ;-)

Men jeg trodde først du mente at pusen skulle få det lange fine navnet. Satt og sa det halvhøyt for meg selv, og syntes det hadde en fin rytme. Etterhvert gikk det opp for meg at du muligens ikke mente at dette var ett navn, men er fortsatt noe usikker...*s*

Gjest togli
Skrevet

Men jeg trodde først du mente at pusen skulle få det lange fine navnet. Satt og sa det halvhøyt for meg selv, og syntes det hadde en fin rytme. Etterhvert gikk det opp for meg at du muligens ikke mente at dette var ett navn, men er fortsatt noe usikker...*s*

Hehe, det var nok fire navn _hver for seg_ jeg mente ;-)

Forøvrig heter kattene våre Kattja Isadora og Muskatt Angelica. Den forrige katten vår het Ronja Røverkatte ;-)

Igrunnen hadde jeg nesten glemt at de har/hadde to fornavn ;)

Gjest Mjau-Mjau
Skrevet

Sirikit, et dronningnavn

Det var et fliott navn:-) Jeg må drøfte det med 7-åringen først:-)

Det er kommet mange gode forslag.

Dette er en omplasseringspus som ikke har hatt det så greit. Men nå skal hun få et liv som er en dronning verdig:-)

Derfor passet navnet supert.

Gjest vinglepetter
Skrevet

Har to stk katt.

Tiedeman og Petterø aner ikke om de er hun eller hankatter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...