Gjest mora2 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jøssunavn, da skal jeg begynne å følge med Takk for info! Kan jo gi deg et hint her inne om jeg får vite noe :0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Kan jo gi deg et hint her inne om jeg får vite noe :0) Veldig flott om du kan gjøre det ja, takk! 0 Siter
Gjest veskeguri Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Store vesker er fine synes jeg. Problemet er at jeg får plass til så mye. Jeg opplever at jeg til stadig sitter med huet ner i veska på leting etter mobil, lommenbok, nøkler, for ikke å snakke om de mindre ting som en lebestift. Umulig å finne. Så jeg anbefaler deg å kjøpe en med mange rom, som gjør det lettere å finne frem og holde orden. Personlig synes jeg de har mange spreke vesker på bag o rama. 0 Siter
Gjest ?+? Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Takk for at du fikk meg til og rydde i vesken hehe. Den inneholdt: almanakk, lommebok, mobil m/headsett, nøkler, hårspenner, hårstrikker, 2 lipglosser, 2 lebestifter, rouge og børste, 2 kammer, en parfyme, øyekrem, mascara, bind, tyggegummi, sjokolade, engangslinser, håndkrem, våtservietter, allergimedisin og sprøyte, paracet, sokker, 1 topp, 3 lightere, c.vitaminer, tanntråd, lommespeil, vaselin og dett var dett tror jeg hehe. Litt mer og jeg kunne flyttet inn hvor som helst 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Takk for at du fikk meg til og rydde i vesken hehe. Den inneholdt: almanakk, lommebok, mobil m/headsett, nøkler, hårspenner, hårstrikker, 2 lipglosser, 2 lebestifter, rouge og børste, 2 kammer, en parfyme, øyekrem, mascara, bind, tyggegummi, sjokolade, engangslinser, håndkrem, våtservietter, allergimedisin og sprøyte, paracet, sokker, 1 topp, 3 lightere, c.vitaminer, tanntråd, lommespeil, vaselin og dett var dett tror jeg hehe. Litt mer og jeg kunne flyttet inn hvor som helst Bare hyggelig å kunne bidra til rydding hehe. Du har topp også, sånn ca hvorfor da? Bytter du på jobb? 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Store vesker er fine synes jeg. Problemet er at jeg får plass til så mye. Jeg opplever at jeg til stadig sitter med huet ner i veska på leting etter mobil, lommenbok, nøkler, for ikke å snakke om de mindre ting som en lebestift. Umulig å finne. Så jeg anbefaler deg å kjøpe en med mange rom, som gjør det lettere å finne frem og holde orden. Personlig synes jeg de har mange spreke vesker på bag o rama. Mange rom er et must om _jeg_ skal ha stor veske. Er nok på jakt etter en mindre ok en... 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Vesker til to-hundrelappen syns jeg er stas! Da har jeg fler å veksle på å bruke også. Jeg har vel 3-4 vesker (for tiden bruker jeg bare lommene på jakka) og den dyreste kosta vel 129,-... ;o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har vel 3-4 vesker (for tiden bruker jeg bare lommene på jakka) og den dyreste kosta vel 129,-... ;o) Gosh, tror knapt jeg har en veske som koster under det tidobbelte . Men nå har jeg ikke kjøpt en veske på en god stund, da... 0 Siter
morsan Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg synes Morris har ganske fine vesker, men den siste anskaffelsen er vel fra Bag O rama - ? Jeg har vært blant dem som absolutt ikke ville ha stor veske! Skulle bare ha plass til lommebok, mobil og 7. sans + litt småsaker...;-) Men så endte jeg altfor ofte opp med en miniplastpose ved siden av med slikt som avis, drikkeflaske etc, så nå har også jeg en nokså stor veske....;-) Men oppi den store har jeg en skinnpung fra Mulberry (egentlig en sminkepung) med det nødvendigste, dvs mobil og lommebok, slik at jeg kan ta ut dette og bruke som en 'miniveske'. http://image.ec21.com/image/enike/timg_GC01214264_CA01215296/Mulberry_Looked_Cosmetic_Purse_1714_.jpg 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Gosh, tror knapt jeg har en veske som koster under det tidobbelte . Men nå har jeg ikke kjøpt en veske på en god stund, da... Jeg har aldri skjønt poenget med å bruke tusenvis av kroner på ei veske. ) Den blir jo møkkete og fæl på kort tid uansett. 0 Siter
ilaria Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har aldri skjønt poenget med å bruke tusenvis av kroner på ei veske. ) Den blir jo møkkete og fæl på kort tid uansett. Trikset er å ha en så dyr veske at du ikke har råd til annet enn å være forsiktig med den! 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Jeg synes Morris har ganske fine vesker, men den siste anskaffelsen er vel fra Bag O rama - ? Jeg har vært blant dem som absolutt ikke ville ha stor veske! Skulle bare ha plass til lommebok, mobil og 7. sans + litt småsaker...;-) Men så endte jeg altfor ofte opp med en miniplastpose ved siden av med slikt som avis, drikkeflaske etc, så nå har også jeg en nokså stor veske....;-) Men oppi den store har jeg en skinnpung fra Mulberry (egentlig en sminkepung) med det nødvendigste, dvs mobil og lommebok, slik at jeg kan ta ut dette og bruke som en 'miniveske'. http://image.ec21.com/image/enike/timg_GC01214264_CA01215296/Mulberry_Looked_Cosmetic_Purse_1714_.jpg Den så jo fin ut Veldig smart å ha en miniveske oppi da! Her forleden så jeg to stk (i selskap) som bar på en liten myk rund veske med nånn en kneppelås på.Den så kanskje mere ut som en sminkeveske. Er det noe som er moderne ? 0 Siter
morsan Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Den så jo fin ut Veldig smart å ha en miniveske oppi da! Her forleden så jeg to stk (i selskap) som bar på en liten myk rund veske med nånn en kneppelås på.Den så kanskje mere ut som en sminkeveske. Er det noe som er moderne ? Spør ikke meg om hva som er moderne! ;-) Men til selskaps er det jo ikke uvanlig å ta med seg en mindre veske, da. Da har jeg ofte bare en bittliten en der jeg ikke får plass til lommebok engang, men tar med bare kort + litt cash og har løst i veska, + mobil & lipgloss og slikt. 0 Siter
morsan Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har aldri skjønt poenget med å bruke tusenvis av kroner på ei veske. ) Den blir jo møkkete og fæl på kort tid uansett. ''Den blir jo møkkete og fæl på kort tid uansett'' Hva er det du _gjør_ med veskene dine????!!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 ''Den blir jo møkkete og fæl på kort tid uansett'' Hva er det du _gjør_ med veskene dine????!!!! De står jo på golvet, ligger i bilen, er med på bussen.... Jeg _bruker_ dem jo! De er jo ikke til pynt heller! 0 Siter
morsan Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 De står jo på golvet, ligger i bilen, er med på bussen.... Jeg _bruker_ dem jo! De er jo ikke til pynt heller! Men dog... Jeg gjør også det samme, men jeg har hittil til gode å bytte ut en veske fordi den er skitten. Jeg setter den på gulvet hjemme, men ikke på bussen for eksempel eller ned på bakken. Jeg skal jo gjerne ha den på fanget senere, og da vil jeg ikke at den skal ha stått på bakken eller et bussgulv først, slik at skitt blir med over på kåpa mi. Sikker på at det er skitt, da, og ikke bare slitasje? For til kr 129 får du vel neppe en skinnveske, og da "skaller" ytterlaget av ganske fort og gir et stygt inntrykk. Jeg kjøper ikke dyre vesker, men kjøper på salg vesker som _har vært_ litt dyre, og alltid skinn. (evt stoff, men ikke jukseskinn) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Men dog... Jeg gjør også det samme, men jeg har hittil til gode å bytte ut en veske fordi den er skitten. Jeg setter den på gulvet hjemme, men ikke på bussen for eksempel eller ned på bakken. Jeg skal jo gjerne ha den på fanget senere, og da vil jeg ikke at den skal ha stått på bakken eller et bussgulv først, slik at skitt blir med over på kåpa mi. Sikker på at det er skitt, da, og ikke bare slitasje? For til kr 129 får du vel neppe en skinnveske, og da "skaller" ytterlaget av ganske fort og gir et stygt inntrykk. Jeg kjøper ikke dyre vesker, men kjøper på salg vesker som _har vært_ litt dyre, og alltid skinn. (evt stoff, men ikke jukseskinn) Har ei skinnveske (gave) og den er like fin etter mange år da. Ellers går det i stoff-vesker og de ser jo ikke ut etter kort tid hos meg. ) 0 Siter
morsan Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Har ei skinnveske (gave) og den er like fin etter mange år da. Ellers går det i stoff-vesker og de ser jo ikke ut etter kort tid hos meg. ) Ja, mulig det er der det ligger! ;-) Mine stoffvesker er stort sett selskapsvesker, så de blir ikke slitt uansett. Men jeg har funnet masse flotte skinnvesker på salg til ca 500 kroner - det er jo billigere enn 4 stoffvesker til kr 129...;-) Blir mindre bruk&kast da vettø! ;-) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 En ting har jeg iallefall spart penger på, og det er vesker;o) Hva har man lommer og venninner med vesker til? 0 Siter
morsan Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 En ting har jeg iallefall spart penger på, og det er vesker;o) Hva har man lommer og venninner med vesker til? ''Hva har man lommer og venninner med vesker til?'' Heldigvis har jeg sluppet å måtte drasse på venninners stæsj i min veske, men mannen min prøvde seg stadig vekk på å overlate til meg sin lommebok når vi skulle ut sammen, men det fikk meg bare til å velge en _enda_ mindre veske!! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.