Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Hva har man lommer og venninner med vesker til?''

Heldigvis har jeg sluppet å måtte drasse på venninners stæsj i min veske, men mannen min prøvde seg stadig vekk på å overlate til meg sin lommebok når vi skulle ut sammen, men det fikk meg bare til å velge en _enda_ mindre veske!! ;-)

Hehe, det samme har jeg gjort! Nå må han passe på sakene sine sjøl :o)

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

14

• morsan

10

• Lillemus

5

• trollemor;o)

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har aldri skjønt poenget med å bruke tusenvis av kroner på ei veske. :o) Den blir jo møkkete og fæl på kort tid uansett.

''Den blir jo møkkete og fæl på kort tid uansett''

Møkkete!? Hvordan bruker du veskene dine da, og kan du ikke tørke av dem? Jeg har hatt enkelte vesker i over 10 år! *S*. Vesker i bedre kvalitet tåler å bli litt slitt.

Skrevet

Hehe, det samme har jeg gjort! Nå må han passe på sakene sine sjøl :o)

*hi hi*

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes Morris har ganske fine vesker, men den siste anskaffelsen er vel fra Bag O rama - ?

Jeg har vært blant dem som absolutt ikke ville ha stor veske! Skulle bare ha plass til lommebok, mobil og 7. sans + litt småsaker...;-) Men så endte jeg altfor ofte opp med en miniplastpose ved siden av med slikt som avis, drikkeflaske etc, så nå har også jeg en nokså stor veske....;-)

Men oppi den store har jeg en skinnpung fra Mulberry (egentlig en sminkepung) med det nødvendigste, dvs mobil og lommebok, slik at jeg kan ta ut dette og bruke som en 'miniveske'.

http://image.ec21.com/image/enike/timg_GC01214264_CA01215296/Mulberry_Looked_Cosmetic_Purse_1714_.jpg

Lurt - og den så fin ut! :-)

Mulberry har mye fint, men var kanskje enda finere før da mer rendyrket den litt konservative stilen. Var innom der nylig, og nå har de vel mye "mainstream", typiske motevesker som ligner alt annet.

Men den lille vesken var absolutt verd å sjekke ut, Mulberry er dyrt, men den lille kan vel ikke koste all verden..? ;)

Skrevet

''Den blir jo møkkete og fæl på kort tid uansett''

Møkkete!? Hvordan bruker du veskene dine da, og kan du ikke tørke av dem? Jeg har hatt enkelte vesker i over 10 år! *S*. Vesker i bedre kvalitet tåler å bli litt slitt.

Stoffvesker blir møkkete og det er ikke bare å tørke av dem heller. Har vurdert å hive den ene i vaskemaskina, men da er jeg redd den går helt i stykker.

Gjest Elextra
Skrevet

Stoffvesker blir møkkete og det er ikke bare å tørke av dem heller. Har vurdert å hive den ene i vaskemaskina, men da er jeg redd den går helt i stykker.

Ah, jeg bruker omtrent bare skinn jeg :-).

Skrevet

Lurt - og den så fin ut! :-)

Mulberry har mye fint, men var kanskje enda finere før da mer rendyrket den litt konservative stilen. Var innom der nylig, og nå har de vel mye "mainstream", typiske motevesker som ligner alt annet.

Men den lille vesken var absolutt verd å sjekke ut, Mulberry er dyrt, men den lille kan vel ikke koste all verden..? ;)

Jeg sjekket på Mulberry.com, og den veska/pungen koster 125 pund. Jeg mener å huske at min mann kjøpte den - på oppdrag fra meg;-) - på Heathrow for mindre enn det - kanskje 99 pund? Men tror det var på salg og ikke veiledende pris.

Ellers enig med deg i det du sier om Mulberrys kolleksjon!

trollemor;o)
Skrevet

''Hva har man lommer og venninner med vesker til?''

Heldigvis har jeg sluppet å måtte drasse på venninners stæsj i min veske, men mannen min prøvde seg stadig vekk på å overlate til meg sin lommebok når vi skulle ut sammen, men det fikk meg bare til å velge en _enda_ mindre veske!! ;-)

Hehe, en liten mobil og en lommebok er det alltids plass til;o)

Må bare få sagt at dette ikkje skjer ofte, men innimellom.

Skrevet

Hehe, en liten mobil og en lommebok er det alltids plass til;o)

Må bare få sagt at dette ikkje skjer ofte, men innimellom.

''Hehe, en liten mobil og en lommebok er det alltids plass til;o) ''

nix! Ikke i mine selskapsvesker! der har jeg ikke engang med egen lommebok, men tar ut kort&penger og lar det ligger løst.

trollemor;o)
Skrevet

''Hehe, en liten mobil og en lommebok er det alltids plass til;o) ''

nix! Ikke i mine selskapsvesker! der har jeg ikke engang med egen lommebok, men tar ut kort&penger og lar det ligger løst.

Ved slike anledninger har som oftest jeg også bare med meg kort, og DET får du plass til i veska di;o)

Skrevet

Ved slike anledninger har som oftest jeg også bare med meg kort, og DET får du plass til i veska di;o)

DEt får du plass til BH'en! ;-)

Skrevet

Bare hyggelig å kunne bidra til rydding hehe. Du har topp også, sånn ca hvorfor da? ;) Bytter du på jobb?

Toppen (t-shirt) er med fordi jeg har litt problemer md og beregne temperatur hehe. Så da er det greit og ha en som jeg bare kan slenge utenpå singlet når det er kaldere enn jeg trodde brrrrr :)

Skrevet

Toppen (t-shirt) er med fordi jeg har litt problemer md og beregne temperatur hehe. Så da er det greit og ha en som jeg bare kan slenge utenpå singlet når det er kaldere enn jeg trodde brrrrr :)

Du er ganske så fornuftig altså ;)

Skrevet

Du er ganske så fornuftig altså ;)

Nja hehe. Mer at jeg ikke liker og fryse - så da er det jo sett i den sammenhengen fornuftig ;)

trollemor;o)
Skrevet

DEt får du plass til BH'en! ;-)

Nix, BH`en er stappfull.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...