Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mora2
Skrevet

Vårt er vel verdt rett under 2mil nå.

Naboen solgte i fjor, og de fikk 1,950mil,og det er et lite gammelt murhus

Vi har pusset opp det meste, stor flat tomt, 4 soverom, stor garderobe, og fin tomt utenfor.Har garasje, stor bu, og stor lekehytte til ungene.

Vi skal takste det etter vi har pusset opp badet nede, og kjøkkenet. Spennende :=)

Men blir nok en stund til enda..

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

4

• Katt-ja

4

• lissi67

4

• morsan

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest midia
Skrevet

Jeg vet hva boligen min er verdt, den hadde økt såpass at vi refinasierte og kjøpte ny bil og hytte med lån på huset.

Gjest midia
Skrevet

Nå er det ikke akkurat så veldig morsomt her skal jeg si deg:(

Kom hjem til en snydens full polakk i dag. Det stinker alkohol og han gikk bare rundt og vaset, sjanglet og bablet polsk, engelsk, nederlandsk ispedd noen norske ord innimellom. Skrøyt av hvor god jobb han gjorde og hvor fint det ble og fikk ikke gjort noen verdens ting. Jeg fikk heller ikke gjort noe. Ble stadig avbrutt av en polakk som pratet tull. Måtte ringe sjefens hans til slutt og han er på vei for å hente han. Nå sitter han på et malingsspann i gangen og sover.

Mannen min har lagt merke til at flaskene våre ble stadig mindre velfyldt og kunne ikke skjønne hvorfor. Enten måtte være polakkene, men jeg var naiv nok til å ikke tro på det og mente at det var mannen min som hadde glemt hvor mye som var på flaskene.

Men det benektet han og begynte beskylde datteren vår etterhvert. Hun blånektet og ærlig talt trodde jeg ikke på det heller. Hun er liksom ikke typen til å bare forsyne seg slik.

Nå fikk jeg altså en forklaring på det. Jeg er visst alt for godtroende.

Hvorfor ialle verden bruker dere polakker?

Er det billigere? Jeg får ikke det heller til å stemme jeg for dere har hus til 9mill sier du å da har dere vel råd til kvalifisert folk?

Skrevet

Nå er det ikke akkurat så veldig morsomt her skal jeg si deg:(

Kom hjem til en snydens full polakk i dag. Det stinker alkohol og han gikk bare rundt og vaset, sjanglet og bablet polsk, engelsk, nederlandsk ispedd noen norske ord innimellom. Skrøyt av hvor god jobb han gjorde og hvor fint det ble og fikk ikke gjort noen verdens ting. Jeg fikk heller ikke gjort noe. Ble stadig avbrutt av en polakk som pratet tull. Måtte ringe sjefens hans til slutt og han er på vei for å hente han. Nå sitter han på et malingsspann i gangen og sover.

Mannen min har lagt merke til at flaskene våre ble stadig mindre velfyldt og kunne ikke skjønne hvorfor. Enten måtte være polakkene, men jeg var naiv nok til å ikke tro på det og mente at det var mannen min som hadde glemt hvor mye som var på flaskene.

Men det benektet han og begynte beskylde datteren vår etterhvert. Hun blånektet og ærlig talt trodde jeg ikke på det heller. Hun er liksom ikke typen til å bare forsyne seg slik.

Nå fikk jeg altså en forklaring på det. Jeg er visst alt for godtroende.

hahahahahahah

Nå er det lenge siden jeg og mannen min har fått oss en så god latter :-)

Lykke til med trappa sier jeg bare :-)

*dør av latterkrampe*

Skrevet

Hvorfor ialle verden bruker dere polakker?

Er det billigere? Jeg får ikke det heller til å stemme jeg for dere har hus til 9mill sier du å da har dere vel råd til kvalifisert folk?

Ja, polakker er billigere og det er ikke helt uten grunn at vi har god råd for mannen min er i overkant økonomisk anlagt:)

Han kjøpte huset i 1985 som 27-åring og alle mente han var gal den gangen, men i dag er det ingen som sier det lenger.

Sjefen til han fulle polakken var her i dag og mente at han muligens hadde drukket litt , men at det største problemet hans var at han var totalt utslitt etter å ha jobbet beinhardt den siste tiden og bare hadde sovet 5 timer hver natt.

Det var nok ikke bare det at han var sliten, da hadde han ikke luktet alkohol, men synes nesten synd på han. De har visst gode erfaringer med han, så vi lar det pasere.

Skrevet

Jepp, jeg vet omtrent hvor mye leiligheten er verdt og vil sitte igjen med en pen slump om jeg skulle selge og betale ut lånet. :o) Har lite lån nemlig.

Skrevet

hahahahahahah

Nå er det lenge siden jeg og mannen min har fått oss en så god latter :-)

Lykke til med trappa sier jeg bare :-)

*dør av latterkrampe*

Jeg måtte le litt av det hele selv jeg. Spesielt da jeg så han satt og sov på et malingsspann ute i gangen.

Men han var nok sliten også stakkar.

Mrs. Wallace
Skrevet

Vår bolig har steget nesten en million i verdi siden vi kjøpte den. Men vi har ingen planer om å selge uansett, så det spiller liten rolle.

Skrevet

Du mener du får høyere takst jo ryddigere du har det?

He-he litt artig den der.

Det skal vel være ganske så for jævlig rotete for at taksten skal synke.

He-he.

Kansje ett rottereir,men da hadde det vel neppe vært nødvendig å rydde uansett.

Tenkte ikke på resultatet av taksten, nei.

Men før man får en takstmann på besøk måtte jeg ha gjennomryddet huset. Sånn for å beholde den lille verdighet jeg har. Uten å dermed innrømme at jeg bor i et rottereir.

Du ville altså ikke gjort noe spesielt i huset før det skulle en takstmann inn og undersøke og pirke i alle kroker?

Gjest ViViola
Skrevet

Tenkte ikke på resultatet av taksten, nei.

Men før man får en takstmann på besøk måtte jeg ha gjennomryddet huset. Sånn for å beholde den lille verdighet jeg har. Uten å dermed innrømme at jeg bor i et rottereir.

Du ville altså ikke gjort noe spesielt i huset før det skulle en takstmann inn og undersøke og pirke i alle kroker?

Du, takstmannen pirker da ikke i kroker og kriker, så det må du ta helt med ro.

De plassene som interesserer takstmannen får du ikke rydda uansett. Han vil se på mørke kjellere, loftsluker, taksperrer og slikt, han, det er der han kan finne ting som trekker ned.

Om du har hele klesbeholdningen strødd utover gulvet, så klarer han lett å se hva slags gulv du har allikevel. Og det er der det ender for han. Ikke rydder'n heller, faktisk. :-)

Vi betalte forresten 3000,- for takstmann for noen måneder siden.

Skrevet

Du, takstmannen pirker da ikke i kroker og kriker, så det må du ta helt med ro.

De plassene som interesserer takstmannen får du ikke rydda uansett. Han vil se på mørke kjellere, loftsluker, taksperrer og slikt, han, det er der han kan finne ting som trekker ned.

Om du har hele klesbeholdningen strødd utover gulvet, så klarer han lett å se hva slags gulv du har allikevel. Og det er der det ender for han. Ikke rydder'n heller, faktisk. :-)

Vi betalte forresten 3000,- for takstmann for noen måneder siden.

Hehe.. Stikkordet var: med verdigheten i behold...

Men jeg har ikke noe behov for takst, jeg :-)

Gjest ViViola
Skrevet

Hehe.. Stikkordet var: med verdigheten i behold...

Men jeg har ikke noe behov for takst, jeg :-)

He-he, skulle liksom bare berolige deg litt, jeg da. :-)

Verdighet - hvor kjøper man det?!?

Skrevet

He-he, skulle liksom bare berolige deg litt, jeg da. :-)

Verdighet - hvor kjøper man det?!?

Det er dyrt, tror jeg ;-)

Gjest prust
Skrevet

Nei - jeg aner egentlig ikke hvor høy taksten er på huset vårt. Innbiller meg at for en del år siden (5-6-7 år siden kanksje) så hadde vi en takstmann her, og jeg innbiller meg at taksten da var 1,6 eller 1,8 mill.

De siste årene har husene rundt oss blitt solgt for 2,5-6 millioner - så jeg tipper vel at vårt hus ville kunne bli solgt for ca 3 milllioner - men det er vill tipping da.

Vi har 96 m2 grunnflate, ikke kjeller, men 2. etasje er godt utnyttet. Huset inneholder 3 vanlige soverom, 1 digert soverom, 2 bad, stue, loftstue, lite kjøkken, stor garasje, forholdsvis stor hage.

Gjest ViViola
Skrevet

Det er dyrt, tror jeg ;-)

Tja - det føyer seg bare pent inn i rekken av regninger i en husbyggingsprosess... URK!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...