cathlin Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg hadde veldig mye energi en periode og fikk gjort en del ting, men nå er jeg helt slapp. I tilegg fryser jeg veldig mye uansett hvor me klær jeg tar på meg. Er litt svimmel og bare generelt sett sliten og litt utenfor på en måte. Høres det ut som jeg mangler et vitamin eller lignende? Jeg savner den energien jeg hadde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det høres ut som du mangler jern.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det høres ut som du mangler jern.... blodfattig tenker jeg på. Er du hvit på øyekanten? Strekene i hånden, er de røde når du strekker ut håndflaten? Svimler du når du reiser deg opp fra seng og stol? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 blodfattig tenker jeg på. Er du hvit på øyekanten? Strekene i hånden, er de røde når du strekker ut håndflaten? Svimler du når du reiser deg opp fra seng og stol? Er kanskje hvit på øyekanten og litt rød, de strekene , men svimler ikke når jeg reiser meg opp. Kanskje jeg skal satse på å spise mer broccoli uansett. Har kjøpt økologiske appelsiner og nøtter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Er kanskje hvit på øyekanten og litt rød, de strekene , men svimler ikke når jeg reiser meg opp. Kanskje jeg skal satse på å spise mer broccoli uansett. Har kjøpt økologiske appelsiner og nøtter! Kan være lurt å spise det ja. Kanskje du nettopp har hatt mens? Det tar seg nok opp igjen. Ikke overse det for lenge om det fortsetter slik. Enkelt å teste hos legen vet du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Kan være lurt å spise det ja. Kanskje du nettopp har hatt mens? Det tar seg nok opp igjen. Ikke overse det for lenge om det fortsetter slik. Enkelt å teste hos legen vet du. Stemmer at jeg nettopp har hatt det, ja. Takk for rådet, har tenkt å spise sunne ting og se om det hjelper for et eller annet. Det er så kjedelig å holde seg i ro og jeg er liksom rastløs samtidig sliten og slapp. Du virker som en person som har peiling på litt av hvert:-) Kan du noe om alternativ medisin og sånne ting? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Stemmer at jeg nettopp har hatt det, ja. Takk for rådet, har tenkt å spise sunne ting og se om det hjelper for et eller annet. Det er så kjedelig å holde seg i ro og jeg er liksom rastløs samtidig sliten og slapp. Du virker som en person som har peiling på litt av hvert:-) Kan du noe om alternativ medisin og sånne ting? nja, hva tenker du på da ang alternativt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 nja, hva tenker du på da ang alternativt? Nei, altså, det var bare noe jeg kom over da jeg søkte på google om hvorfor man fryser. Fant ikke noe relevant ifht meg, men en side om healing, der de snakket om at det var mange som begynte å fryse etter at de hadde fått healing og at det kanskje skyltes noe med nervesysteme og noe løsnet og det var derfor de begynte å fryse. Nå tror jeg ikke på healing egentlig, bortsett fra at det sikkert funker for mange å få litt kroppskontakt og varme hender osv, men begynte å lure på hvorfor de begynner å fryse etterpå. Jeg skjønner det ikke, og ble bare interessert i hvorfor. Om det er noe logisk forklaring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nei, altså, det var bare noe jeg kom over da jeg søkte på google om hvorfor man fryser. Fant ikke noe relevant ifht meg, men en side om healing, der de snakket om at det var mange som begynte å fryse etter at de hadde fått healing og at det kanskje skyltes noe med nervesysteme og noe løsnet og det var derfor de begynte å fryse. Nå tror jeg ikke på healing egentlig, bortsett fra at det sikkert funker for mange å få litt kroppskontakt og varme hender osv, men begynte å lure på hvorfor de begynner å fryse etterpå. Jeg skjønner det ikke, og ble bare interessert i hvorfor. Om det er noe logisk forklaring. Noen begynner å fryse fordi de slapper så av, blir trøtte av det. Du merker sikkert at du er mere frysen når du er trøtt Ikke alle har glede av healing, Men de fleste slapper uansett godt av. Det kan også ha noe med nervesystemet å gjøre som du sier. Kan være så mangt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Noen begynner å fryse fordi de slapper så av, blir trøtte av det. Du merker sikkert at du er mere frysen når du er trøtt Ikke alle har glede av healing, Men de fleste slapper uansett godt av. Det kan også ha noe med nervesystemet å gjøre som du sier. Kan være så mangt. Det gir mening. Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ta en sjekk av stoffskiftet ditt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvis dette har vedvart en stund og du lever et rimelig sundt liv ellers, så synes jeg en vanlig sjekk med blodprøver hos fastlegen din er på sin plass. Lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.