Gå til innhold

Mangler noe

cathlin

Anbefalte innlegg

Jeg hadde veldig mye energi en periode og fikk gjort en del ting, men nå er jeg helt slapp. I tilegg fryser jeg veldig mye uansett hvor me klær jeg tar på meg. Er litt svimmel og bare generelt sett sliten og litt utenfor på en måte.

Høres det ut som jeg mangler et vitamin eller lignende? Jeg savner den energien jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som du mangler jern....

blodfattig tenker jeg på. Er du hvit på øyekanten? Strekene i hånden, er de røde når du strekker ut håndflaten? Svimler du når du reiser deg opp fra seng og stol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blodfattig tenker jeg på. Er du hvit på øyekanten? Strekene i hånden, er de røde når du strekker ut håndflaten? Svimler du når du reiser deg opp fra seng og stol?

Er kanskje hvit på øyekanten og litt rød, de strekene , men svimler ikke når jeg reiser meg opp.

Kanskje jeg skal satse på å spise mer broccoli uansett. Har kjøpt økologiske appelsiner og nøtter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje hvit på øyekanten og litt rød, de strekene , men svimler ikke når jeg reiser meg opp.

Kanskje jeg skal satse på å spise mer broccoli uansett. Har kjøpt økologiske appelsiner og nøtter!

Kan være lurt å spise det ja. Kanskje du nettopp har hatt mens? Det tar seg nok opp igjen. Ikke overse det for lenge om det fortsetter slik. Enkelt å teste hos legen vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være lurt å spise det ja. Kanskje du nettopp har hatt mens? Det tar seg nok opp igjen. Ikke overse det for lenge om det fortsetter slik. Enkelt å teste hos legen vet du.

Stemmer at jeg nettopp har hatt det, ja. Takk for rådet, har tenkt å spise sunne ting og se om det hjelper for et eller annet. Det er så kjedelig å holde seg i ro og jeg er liksom rastløs samtidig sliten og slapp.

Du virker som en person som har peiling på litt av hvert:-) Kan du noe om alternativ medisin og sånne ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer at jeg nettopp har hatt det, ja. Takk for rådet, har tenkt å spise sunne ting og se om det hjelper for et eller annet. Det er så kjedelig å holde seg i ro og jeg er liksom rastløs samtidig sliten og slapp.

Du virker som en person som har peiling på litt av hvert:-) Kan du noe om alternativ medisin og sånne ting?

nja, hva tenker du på da ang alternativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja, hva tenker du på da ang alternativt?

Nei, altså, det var bare noe jeg kom over da jeg søkte på google om hvorfor man fryser. Fant ikke noe relevant ifht meg, men en side om healing, der de snakket om at det var mange som begynte å fryse etter at de hadde fått healing og at det kanskje skyltes noe med nervesysteme og noe løsnet og det var derfor de begynte å fryse. Nå tror jeg ikke på healing egentlig, bortsett fra at det sikkert funker for mange å få litt kroppskontakt og varme hender osv, men begynte å lure på hvorfor de begynner å fryse etterpå. Jeg skjønner det ikke, og ble bare interessert i hvorfor. Om det er noe logisk forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, altså, det var bare noe jeg kom over da jeg søkte på google om hvorfor man fryser. Fant ikke noe relevant ifht meg, men en side om healing, der de snakket om at det var mange som begynte å fryse etter at de hadde fått healing og at det kanskje skyltes noe med nervesysteme og noe løsnet og det var derfor de begynte å fryse. Nå tror jeg ikke på healing egentlig, bortsett fra at det sikkert funker for mange å få litt kroppskontakt og varme hender osv, men begynte å lure på hvorfor de begynner å fryse etterpå. Jeg skjønner det ikke, og ble bare interessert i hvorfor. Om det er noe logisk forklaring.

Noen begynner å fryse fordi de slapper så av, blir trøtte av det. Du merker sikkert at du er mere frysen når du er trøtt :) Ikke alle har glede av healing, Men de fleste slapper uansett godt av. Det kan også ha noe med nervesystemet å gjøre som du sier. Kan være så mangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen begynner å fryse fordi de slapper så av, blir trøtte av det. Du merker sikkert at du er mere frysen når du er trøtt :) Ikke alle har glede av healing, Men de fleste slapper uansett godt av. Det kan også ha noe med nervesystemet å gjøre som du sier. Kan være så mangt.

Det gir mening. Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Hvis dette har vedvart en stund og du lever et rimelig sundt liv ellers, så synes jeg en vanlig sjekk med blodprøver hos fastlegen din er på sin plass. Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...