Jølsen Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Det er typisk at når man endelig prøver å få et sunnere liv, trene og ta seg sammen, at man får verdens verste ulvehunger. Det er helt jævlig, for å si det mildt. Hva gjør dere andre når dere ikke klarer å tenke på annet enn mat, men ikke skal spise? 0 Siter
Jølsen Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Det funka ikke denne gangen heller. Jeg ga faen, og spiste nok brød til at jeg ble helt mett. Ja ja, drit og dra. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Drikker en halv liter vann, og spiser en stor gulrot (100 g gulrot = 35 kcal), Lacryl pastiller (fise-fise). 0 Siter
Gjest det hjelper nok Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Det funka ikke denne gangen heller. Jeg ga faen, og spiste nok brød til at jeg ble helt mett. Ja ja, drit og dra. Tror det hjelper om du spiser et deilig stykke med nydelig svinekjøtt. 0 Siter
Flaxseed Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Det funka ikke denne gangen heller. Jeg ga faen, og spiste nok brød til at jeg ble helt mett. Ja ja, drit og dra. Brød er ikke det verste å spise, men unngå loff og for mye rekesalat 0 Siter
Jølsen Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Tror det hjelper om du spiser et deilig stykke med nydelig svinekjøtt. Ha ha, ja ikkesant. Hadde heller utløst en selvmordsbombe enn å spise gris. Nøss nøff! 0 Siter
Jølsen Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1204719640' post='3820002] Drikker en halv liter vann, og spiser en stor gulrot (100 g gulrot = 35 kcal), Lacryl pastiller (fise-fise). Som du nevner, gir Lacrylpastiller og Extrapastiller (særlig når man spiser en hel eske) nok luft i magen til å prompe hele taket av hjemmet. 0 Siter
fresja Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Er du sulten, spis et lite, men sunt måltid. Er du mett, gjør noe koselig, så du glemmer å tenke på mat. Hadde jeg enda fulgt dette rådet selv... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Drikker masse vann... Tygg tyggis, eller sug på et sukker... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.