Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er typisk at når man endelig prøver å få et sunnere liv, trene og ta seg sammen, at man får verdens verste ulvehunger. Det er helt jævlig, for å si det mildt. Hva gjør dere andre når dere ikke klarer å tenke på annet enn mat, men ikke skal spise?

Skrevet

Det funka ikke denne gangen heller. Jeg ga faen, og spiste nok brød til at jeg ble helt mett. Ja ja, drit og dra.

Skrevet

Drikker en halv liter vann, og spiser en stor gulrot (100 g gulrot = 35 kcal), Lacryl pastiller (fise-fise).

Gjest det hjelper nok
Skrevet

Det funka ikke denne gangen heller. Jeg ga faen, og spiste nok brød til at jeg ble helt mett. Ja ja, drit og dra.

Tror det hjelper om du spiser et deilig stykke med nydelig svinekjøtt.

Skrevet

Brød er ikke det verste å spise, men unngå loff og for mye rekesalat :)

Skrevet

Tror det hjelper om du spiser et deilig stykke med nydelig svinekjøtt.

Ha ha, ja ikkesant. Hadde heller utløst en selvmordsbombe enn å spise gris. Nøss nøff!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204719640' post='3820002]

Drikker en halv liter vann, og spiser en stor gulrot (100 g gulrot = 35 kcal), Lacryl pastiller (fise-fise).

Som du nevner, gir Lacrylpastiller og Extrapastiller (særlig når man spiser en hel eske) nok luft i magen til å prompe hele taket av hjemmet.

Skrevet

Er du sulten, spis et lite, men sunt måltid. Er du mett, gjør noe koselig, så du glemmer å tenke på mat.

Hadde jeg enda fulgt dette rådet selv...

Gjest mora2
Skrevet

Drikker masse vann...

Tygg tyggis, eller sug på et sukker...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...