Gjest vant med nett-bank Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 min bestemor har satt inn et par tusen på kontoen min via brev-giro,noen som kjenner til hvor lang tid det tar før jeg har pengene?jeg er mer vant med nettbank,mens min gamle farmor ikke visste hva det var. hun sendte avgårde pengene mandag...noen med peiling?sjekker etterpå,kan jo komme i løpet av dagen selv om det ikke har kommet ennå 0 Siter
laban Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Hvis hun postla konvolutten mandag, kan den teoretisk ha blitt liggende i postkassa til igår. Så skal den sendes fram, og overføringen skal settes opp. I et gjennomsnittstilfelle vil du ha pengene på konto imorgen tror 0 Siter
Gjest vant med nett-bank Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Hvis hun postla konvolutten mandag, kan den teoretisk ha blitt liggende i postkassa til igår. Så skal den sendes fram, og overføringen skal settes opp. I et gjennomsnittstilfelle vil du ha pengene på konto imorgen tror takk for svar:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.