Lotte :o) Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 ...med strikk under foten. Finnes det? Skal brukes ut på skitur, og jeg ønsker ikke å bruke gamasjer. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Det er jo bare å tråkle på en strikk selv Fort gjort, og så enkelt at selv den med ti tommeltotter kan klare det. 0 Siter
Jølsen Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Det er jo bare å tråkle på en strikk selv Fort gjort, og så enkelt at selv den med ti tommeltotter kan klare det. Hva med de som ikke har tomler? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Det er jo bare å tråkle på en strikk selv Fort gjort, og så enkelt at selv den med ti tommeltotter kan klare det. Jeg har strengt tatt ingen bukser som egner seg, så jeg skal kjøpe ny. Derfor spør jeg. Da kjøper man helst noe man ikke trenger å bruke synåla på. 0 Siter
Atene Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har en Bergans bukse som er grei å bruke. Den har ikke strikk under foten, men en snølås innenfor det vanlige buksebenet, med strikk nederst. Selve buksebenet går så utenpå dette, og godt ned over skiskoen. Jeg får ikke snø i skoene med denne. 0 Siter
fresja Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Det fantes flere typer bukser med strikk under foten i gamle dager, men jeg kan ikke huske å ha sett noen på år og dag. Kan jo finnes for det! 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1204727377' post='3820123] Jeg har strengt tatt ingen bukser som egner seg, så jeg skal kjøpe ny. Derfor spør jeg. Da kjøper man helst noe man ikke trenger å bruke synåla på. Du klarer å sy i to knapper på innsiden nederst på hvert buksebein og så sette i knapphullstrikk som på avkommenes dresser.... 0 Siter
Jølsen Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Du klarer å sy i to knapper på innsiden nederst på hvert buksebein og så sette i knapphullstrikk som på avkommenes dresser.... Nei. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Du klarer å sy i to knapper på innsiden nederst på hvert buksebein og så sette i knapphullstrikk som på avkommenes dresser.... Duh, her snakker du med ei som _kan_ sy, ass. ;o) Men det betinger at man har den rette buksa i hus. Det nytter ikke å gjøre dette med suksess, på en bukse med borrelås nederst. Det må være strikk i nedkanten. Og det har jeg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.