Gå til innhold

Overtrekksbukse til voksne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...med strikk under foten. Finnes det?

Skal brukes ut på skitur, og jeg ønsker ikke å bruke gamasjer.

Gjest mallet
Skrevet

Det er jo bare å tråkle på en strikk selv :) Fort gjort, og så enkelt at selv den med ti tommeltotter kan klare det.

Skrevet

Det er jo bare å tråkle på en strikk selv :) Fort gjort, og så enkelt at selv den med ti tommeltotter kan klare det.

Hva med de som ikke har tomler?

Skrevet

Jeg har strengt tatt ingen bukser som egner seg, så jeg skal kjøpe ny. Derfor spør jeg. Da kjøper man helst noe man ikke trenger å bruke synåla på.

Skrevet

Jeg har en Bergans bukse som er grei å bruke. Den har ikke strikk under foten, men en snølås innenfor det vanlige buksebenet, med strikk nederst. Selve buksebenet går så utenpå dette, og godt ned over skiskoen. Jeg får ikke snø i skoene med denne.

Skrevet

Det fantes flere typer bukser med strikk under foten i gamle dager, men jeg kan ikke huske å ha sett noen på år og dag. Kan jo finnes for det!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204727377' post='3820123]

Jeg har strengt tatt ingen bukser som egner seg, så jeg skal kjøpe ny. Derfor spør jeg. Da kjøper man helst noe man ikke trenger å bruke synåla på.

Du klarer å sy i to knapper på innsiden nederst på hvert buksebein og så sette i knapphullstrikk som på avkommenes dresser....

Skrevet

Du klarer å sy i to knapper på innsiden nederst på hvert buksebein og så sette i knapphullstrikk som på avkommenes dresser....

Nei.

Skrevet

Duh, her snakker du med ei som _kan_ sy, ass. ;o)

Men det betinger at man har den rette buksa i hus. Det nytter ikke å gjøre dette med suksess, på en bukse med borrelås nederst. Det må være strikk i nedkanten. Og det har jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...