Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ånei, ikke enda en middagstråd igjen tenker dere kanskje. ;)

Men er det ingen som kan hjelpe en stakkar å komme på noe godt jeg kan lage til middag for 1 i dag. Er så kjedelig og lite motiverende og kun lage middag til meg selv, derfor har jeg ingen ideer.

Kan gjerne være sunt også;)

Skrevet

Her ble det ferdiglaget risgrøt fra fjordland i dag :)

Skrevet

Kalkunfalukorv stekes, puttes i ildfast form, kok opp pastaskruer med noe saus, hell dette over kalkunpølsebitene, ha ost på toppen, stek i ovnen. Dritenkelt.

Mista nikket
Skrevet

Her blir det laks med agurksalat, rømme og sandefjordsmør

mariaflyfly
Skrevet

Ungene spiser tomatsuppe med makaroni og pølsebiter nå. Jeg skal ha middagsgjester seinere i kveld, og skal servere risotto og økologisk kylling. :)

Skrevet

Her blir det laks med agurksalat, rømme og sandefjordsmør

Inneholder smøret folk fra Sandefjord?

Skrevet

Jeg går og vurderer å lage pitabrød i dag, bare til meg selv. Jeg har hjemmebakte grove pitabrød i fryseren, så steker jeg noe kjøttdeig og ferske champignoner og har i sammen med issalat, agurk, tomat, paprika og dressing.

candyqueen_83
Skrevet

Vi skal ha taco, men det er litt kjedelig til en person. Støtter forslaget om pitabrød :o) Eller spaghetti med en god saus.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kalkunfalukorv stekes, puttes i ildfast form, kok opp pastaskruer med noe saus, hell dette over kalkunpølsebitene, ha ost på toppen, stek i ovnen. Dritenkelt.

''Kalkunfalukorv''

At noen fortsatt spiser slikt etter den tråden som var her på Åpent om mekanisk utbeina fjærkrekjøtt for noen uker sida må fra Priors side bli sett på som et mirakel. :-) Jeg har ikke spist kyllingpølser og sånt etterpå...

Mista nikket
Skrevet

Ja, hvordan klarte du å gjette det:-)

Skrevet

''Kalkunfalukorv''

At noen fortsatt spiser slikt etter den tråden som var her på Åpent om mekanisk utbeina fjærkrekjøtt for noen uker sida må fra Priors side bli sett på som et mirakel. :-) Jeg har ikke spist kyllingpølser og sånt etterpå...

Jeg spiser ikke fugl, så jeg hopper over alle tråder om kylling, kalkun o.l.

Sist uke kjøpte jeg ved en feil en boks med en spagettirett som inneholdt fuglepølser. Den var ikke god, ikke katten ville ha maten, heller... Leste deklarasjonen etterpå.

Skrevet

Vi hadde:

Kokt pasta med:

To rå eggeplommer med to dråper sitron/limesaft, litt salt og pepper oppi. Vispes kjapt sammen med en gaffel

Stekt Bacon eller røkelaks/røkt ørret i biter.

Nydelig, og veldig fort gjort :-)

Skrevet

Selvfølgelig. Såkalte Sandefjordinger.

Skrevet

Ja, hvordan klarte du å gjette det:-)

Den sjette sans! :-)

Skrevet

''Kalkunfalukorv''

Jeg tror ikke noe på sånt. Det meste her inne er bade sludder og pølsevev uansett. Jeg spiser med glede kalkunpølser.

Skrevet

Jeg tror ikke noe på sånt. Det meste her inne er bade sludder og pølsevev uansett. Jeg spiser med glede kalkunpølser.

Badesludder er badeskum som ikke har den bobleeffekten den skal, hvis du lurte på det :-)

Skrevet

Jeg spiser ikke fugl, så jeg hopper over alle tråder om kylling, kalkun o.l.

Sist uke kjøpte jeg ved en feil en boks med en spagettirett som inneholdt fuglepølser. Den var ikke god, ikke katten ville ha maten, heller... Leste deklarasjonen etterpå.

''Sist uke kjøpte jeg ved en feil en boks med en spagettirett som inneholdt fuglepølser. Den var ikke god, ikke katten ville ha maten, heller... ''

En jeg kjenner kjøpte elgkarbonader på SmartClub. Han syntes ikke de smakte godt og ga dem til elghundene og her snakker vi om hunder som spiste alt de fikk - alt mulig! De bare snuste på dem og snudde seg bort, de ville heller ikke ha dem...

Skrevet

''Sist uke kjøpte jeg ved en feil en boks med en spagettirett som inneholdt fuglepølser. Den var ikke god, ikke katten ville ha maten, heller... ''

En jeg kjenner kjøpte elgkarbonader på SmartClub. Han syntes ikke de smakte godt og ga dem til elghundene og her snakker vi om hunder som spiste alt de fikk - alt mulig! De bare snuste på dem og snudde seg bort, de ville heller ikke ha dem...

Jeg er vant til hunder og katter som er omtrent altetende, så når de ikke vil ha maten, da må det være noe galt.

En hund spiste alle de tykke stilkene jeg skar av blomkålet før jeg kokte det, + potetskrell.

Mista nikket
Skrevet

Den sjette sans! :-)

Du er skummel du..:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...