mariaflyfly Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 ...og jeg finner såklart ikke bruksanvisninga. Skal overføre noen bilder til pc, og kameraet står bare og blinker "busy". Jeg får opp på skjermen at kameraet er tilkobla, men kommer ikke inn og får overført bildene. Det er et Canon EOS 350D kamera. Noen som har peiling? 0 Siter
Gjest Kanskje til hjelp Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Når man kobler et speilreflekskamera til pcen kan man velge mellom 2 ulike moduser. Den ene er for filoverføring og den andre for å fjernstyre kameraet. Gå inn på USB innstillingene for kameraet og velg det andre alternativet og se om det hjelper. 0 Siter
Gjest Kanskje til hjelp Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Det kan og være at minnekortet er ødelagt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Når man kobler et speilreflekskamera til pcen kan man velge mellom 2 ulike moduser. Den ene er for filoverføring og den andre for å fjernstyre kameraet. Gå inn på USB innstillingene for kameraet og velg det andre alternativet og se om det hjelper. Prøvde det, ingen av delene funka. Jeg fikk det til tilslutt, men skjønner fortsatt ikke hva som gikk feil. Takk for svar. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Se på minnekortet. På siden av minnekortet er det en bitteliten tapp. På mitt minnekort er den lysegrå. Se om den står på "Lock". Den skal ikke stå på "Lock", dytt den over i den andre stillingen. Vart det ok, no da? 0 Siter
Debra-irl Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Gå inn på canon sine hjemmesider. Alle bruksanvisninger ligger til nedlasting der. (skal hvertfall gjøre det). 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Kameraet skal vel blinke busy når man overfører. Bra du fikk det til. Ingenting er så frustrerende som når sånne ting ikke går som det skal. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 Gå inn på canon sine hjemmesider. Alle bruksanvisninger ligger til nedlasting der. (skal hvertfall gjøre det). Åh, så fint! Takk for tips. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.