Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva får du hvis du krysser er en blondine med en Pitbull? Din siste blow-job. He he!

Skrevet

Legen til gamlingen: Jeg trenger en avføringprøve, urinprøve og en sædprøve av deg. Gamlingen: Jeg hører så dårlig, hva sa du?

Kona: HAN SPØR ETTER TRUSA DI!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Hva får du hvis du krysser en elefant med en kenguru da? Jo dype søkk over hele australia.."ler"

Skrevet

Hva får du hvis du krysser en elefant med en kenguru da? Jo dype søkk over hele australia.."ler"

He he! Men elefanter kan ikke hoppe! Det er faktisk sant.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

He he! Men elefanter kan ikke hoppe! Det er faktisk sant.

En same og kompisen kjørte gode og fulle i et helsikes snøvær over finnmarksvidda da de fikk se at det blinket blått i speilet.De hoppet over i baksetet begge to og satt og skålte og lo da lensmannen kom opp på siden av bilen.Samen sveivet ned vinduet og ropte et høyt hei lensmann!! Lensmannen kremtet og utbrøt: god kveld ja! Hvem er det som kjører denne bilen? Æhhh svarte samen! Hvem? Ja han er forsvunnet han sa samen. Forsvunnet?? sa lensmannen!! Men det er jo steike ingen spor rundt denne bilen jo! Nei sa samen: Han er sporløst forsvunnen!!

Skrevet

En same og kompisen kjørte gode og fulle i et helsikes snøvær over finnmarksvidda da de fikk se at det blinket blått i speilet.De hoppet over i baksetet begge to og satt og skålte og lo da lensmannen kom opp på siden av bilen.Samen sveivet ned vinduet og ropte et høyt hei lensmann!! Lensmannen kremtet og utbrøt: god kveld ja! Hvem er det som kjører denne bilen? Æhhh svarte samen! Hvem? Ja han er forsvunnet han sa samen. Forsvunnet?? sa lensmannen!! Men det er jo steike ingen spor rundt denne bilen jo! Nei sa samen: Han er sporløst forsvunnen!!

Ha ha ha! Så jævlig bra! Hør her da:

To blonde bimboer er ute på byen for å shoppe, da de plutselig ser en kjenning komme ut fra en blomsterbutikk.

Søren, nå er kjæresten min ute og kjøper blomster til meg, sier den ene blonde bimboen.

Liker du ikke blomster? spør den andre av dem.

Jo da, men når han gir meg blomster har han forventninger etterpå, og jeg har ikke lyst til å tilbringe hele helgen på ryggen med bena i været.

Den andre blonde bimboen blir taus og tenker seg om før hun spør forsiktig:

Har du ikke vase?

Kåre Kruttlapp
Skrevet

To blonde bimboer er ute på byen for å shoppe, da de plutselig ser en kjenning komme ut fra en blomsterbutikk.

Søren, nå er kjæresten min ute og kjøper blomster til meg, sier den ene blonde bimboen.

Jo da, men når han gir meg blomster har han forventninger etterpå, og jeg har ikke lyst til å tilbringe hele helgen på ryggen med bena i været.

Har du ikke vase?

"vase"!!!! herregud! "ler høyt"

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Har du ikke vase?

Samme samen var helgen etter igjen på biltur og like "drita" som sist skjena han bortover den islagte vegen inntill han igjen så det blinka blått i speilet.Denne gangen ble han sittende bak rattet og pælma spritflaska over skulderen og den landet i baksete. Lensmannen kom med faste skritt og banket på sidevinduet og samen sveivet ned vinduet og utbrøt snøvlete:Heissan lensmann! Lensmannen svarte:Æ syns det lukter sprit her jeg!! Åhh gjør det det svarte samen og sveivet igjen vinduet til det var bare 2 cm igjen og la truten ut mot sprekken og utrbrøt: Æ det bædre nuhh??

Skrevet

"vase"!!!! herregud! "ler høyt"

Mange av dem vet ikke hva som er hva vet du, ha ha! Nei, nå er det snart kroken på døra og opp i loppekassa her. Har noe tull jeg skal drive med før jeg legger meg så.. ja, så god natt da! Sov godt!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Mange av dem vet ikke hva som er hva vet du, ha ha! Nei, nå er det snart kroken på døra og opp i loppekassa her. Har noe tull jeg skal drive med før jeg legger meg så.. ja, så god natt da! Sov godt!

Ligeså min herre! Sove godt! hvafornoe tull skal du bedrive da? Øve på flere barn kanskje? "hehe" Misunner deg hvis isåfall! "ler"

Skrevet

Ligeså min herre! Sove godt! hvafornoe tull skal du bedrive da? Øve på flere barn kanskje? "hehe" Misunner deg hvis isåfall! "ler"

Det var et tonn papirarbeid, ble ikke ferdig, men orka ikke stresse. Skal innom jobb rundt elleve tenkte jeg. Trøtt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...