Gå til innhold

Unni og Torkel i Farmen

Anbefalte innlegg

Gjest Kayia
Skrevet

Enig! Torkel minner meg om Harald Eias Thomas Andre! :D

Gjest tjoheisannsa
Skrevet

''Han hadde sikkert vært så redd at han hadde pisset i buksa....''

Omtrent sånn han så ut da han hadde valgt Hugo som storbonde. Hehe...

Han hadde sikkert vært så redd at han hadde pisset i buksa....

.... he he, og da mora fortalte han at Hugo hadde truet med å knuse han pisset han virkelig på seg. Man kunne se på ansiktet hans at det ble varmt i buksa...

Skrevet

Han hadde sikkert vært så redd at han hadde pisset i buksa....

.... he he, og da mora fortalte han at Hugo hadde truet med å knuse han pisset han virkelig på seg. Man kunne se på ansiktet hans at det ble varmt i buksa...

Det så jo faktisk ut som de trodde seriøst at Hugo skulle banke Torkel? *Himler med øynene* Hugo er ikke typen til den slags oppførsel, det er jeg overbevist om! Han er ikke så korka dum at han ville finne på noe sånt. Jeg tror det er et stort og godt hjerte i den mannen egentlig. :o)

Skrevet

Hvor gammle er egentlig dere som kan sitte sånn og snakke sånn om en person dere kun kjenner slik som han fremstilles på tv? det er mennesker dette her selvom de har vært med i en reality serie..skulle tro dere ikke hadde annet fornuftig å ta dere til enn å sitte i timesvis hver dag på dette nettstedet.skjerp dere!

Blow me!

Gjest tjoheisannsa
Skrevet

Det så jo faktisk ut som de trodde seriøst at Hugo skulle banke Torkel? *Himler med øynene* Hugo er ikke typen til den slags oppførsel, det er jeg overbevist om! Han er ikke så korka dum at han ville finne på noe sånt. Jeg tror det er et stort og godt hjerte i den mannen egentlig. :o)

Å "knuse" en motstander tas vel sjeldent bokstavelig. Men men mor og sønn deler vel en hjernecelle, derfor kan de aldri være langt fra hverandre.

Skrevet

Å "knuse" en motstander tas vel sjeldent bokstavelig. Men men mor og sønn deler vel en hjernecelle, derfor kan de aldri være langt fra hverandre.

*Flirer* Vi satt her og lo godt i går ja - Hugo mente vel i overført betydning i en tvekamp, ikke at han skulle mose duttebassen bokstavelig. :o)

Skrevet

Den gutten blir aldri voksen når det er mor som skal ordne opp:)

Han er så skjeggete og uflidd i forhold til de andre, hvorfor det tro?

Synes han ser ekkel ut jeg, nesten som en forbryter.

Forbryter synes jeg ikke at han minner meg om, han er så stakkarslig og forsiktig at noe forbryter hadde han aldri turt å bli:-)

Gjest Kviselise
Skrevet

He, he, akkurat. Ikke mye "bad boy" over han der ;0)

Nei, snille gutter vil ingen ha, gi oss heller en skikkelig voldtektsmann!

Skrevet

Du da. Mener du seriøst at du kunne tenke deg å leve med en dott som lar deg eller mamma ta alle viktige beslutninger?

Tenker vi går for en mellomting, jeg;)

Gjest mora2
Skrevet

Yammi ;0)

Skrevet

Vil du ha en mammadalt så ta ham for meg. Selv foretrekker jeg en _mann_, min er snill som dagen er lang, en ordentlig mann, men ingen mammadalt.

Gjest Kviselise
Skrevet

Du da. Mener du seriøst at du kunne tenke deg å leve med en dott som lar deg eller mamma ta alle viktige beslutninger?

Tenker vi går for en mellomting, jeg;)

Ser ut som om han var sjef nok til å fikse smia, og tøff nok til å gjøre det som måtte gjøres for å få den i havn. (Nemlig være litt smart med surpeisene).

Og ville du hatt en sønn som ikke delte sine problemer med deg, selv om du var i rommet ved siden av?

Skrevet

Ser ut som om han var sjef nok til å fikse smia, og tøff nok til å gjøre det som måtte gjøres for å få den i havn. (Nemlig være litt smart med surpeisene).

Og ville du hatt en sønn som ikke delte sine problemer med deg, selv om du var i rommet ved siden av?

Njah... Jeg tror jeg ville foretrukket å ha en sønn som ordnet opp litt mer sjøl og ikke lusket i helene mine hele tiden gitt.

Gjest Kviselise
Skrevet

Njah... Jeg tror jeg ville foretrukket å ha en sønn som ordnet opp litt mer sjøl og ikke lusket i helene mine hele tiden gitt.

Da får du sørge for at dere ikke havner på en ødesliggende gård og tvinges til å være der i ukesvis sammen, da. For ellers blir det vanskelig å unngå.

Skrevet

Da får du sørge for at dere ikke havner på en ødesliggende gård og tvinges til å være der i ukesvis sammen, da. For ellers blir det vanskelig å unngå.

Ingen fare. :o)

Skrevet

Torkel er helt sikkert en snill gutt. Men Unni virker styrende og dominerende som mor. Ingen kan vel unngå å se at han ser vettskremt og usikker ut? Han tør jo nesten ikke å åpne munnen når mora sitter ved siden av. Og han vrir seg og flakker med blikket. Og det er skremmende å se på :-(

Jeg vet ikke om han av den grunn kan kalles mammadalt, men at han muligens har problemer med å løsrive seg fra moren, kan man vel trygt si .-)

Skrevet

Torkel er helt sikkert en snill gutt. Men Unni virker styrende og dominerende som mor. Ingen kan vel unngå å se at han ser vettskremt og usikker ut? Han tør jo nesten ikke å åpne munnen når mora sitter ved siden av. Og han vrir seg og flakker med blikket. Og det er skremmende å se på :-(

Jeg vet ikke om han av den grunn kan kalles mammadalt, men at han muligens har problemer med å løsrive seg fra moren, kan man vel trygt si .-)

Evt. er det hun som har problemer med å slippe taket litt kanskje...

Skrevet

Evt. er det hun som har problemer med å slippe taket litt kanskje...

Ja, det er vel det som er essensen. Eller at far ikke har vært tydlig nok i å fortelle gutten at det er han som er gift med mamma. Hvis vi skal holde oss til det gode, gamle Ødipuskomplkset, mener jeg ;-) Det er et uheldig samspill i familien, i hvert fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...