Gå til innhold

Hva samler dere på?

Anbefalte innlegg

Gjest mora2
Skrevet

Jeg samler på badeender, helt hekta...

Og på gamle kattebilder, og osteklokker..

Dere da, er det noe dere samler på?

*kjeder meg..*

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

8

• Lillemus

3

• annegunn

3

• pekkaline

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fløtemugger. Er litt på jakt etter en slags settehylle-greie til å ha dem i for jeg har fyllt opp en liten "3-etasjes" hylle + hele toppen på bokhylla på kjøkkenet...

Og små hestefigurer.

Gjest zilja
Skrevet

Jeg samlet på reklamepenner. Hadde mange hundre. Samler ikke lenger nå.

Gjest mora2
Skrevet

Fløtemugger. Er litt på jakt etter en slags settehylle-greie til å ha dem i for jeg har fyllt opp en liten "3-etasjes" hylle + hele toppen på bokhylla på kjøkkenet...

Og små hestefigurer.

Løper rundt på loppemarkede da?

Der har de mye sånt.

Elsker loppemarked :0)

Gjest mora2
Skrevet

Jeg samlet på reklamepenner. Hadde mange hundre. Samler ikke lenger nå.

Oi, her mangler vi alltid penn når vi trenger en..Regner ikke med det er noe problem hos deg da ;0)

Aliza1365380759
Skrevet

Forsøker å samle på penger, men det går relativt dårlig.. ;) Ellers samler jeg på interessante bøker! :)

Annonse

Skrevet

Løper rundt på loppemarkede da?

Der har de mye sånt.

Elsker loppemarked :0)

Når jeg kommer over noen jeg liker på en brukthandel (som jeg elsker!) så hender det jeg kjøper om ikke prisen er ille og jeg liker mugga ja. :o) Dessuten synes søstrene mine det er rasende morsomt å finne fine, gamle mugger til meg til jul og bursdager! Har fått noen riktige fine og noen ordentlig artige fra dem - koselig!

Skrevet

Rot: ting som er for gode til å kaste og sikkert blir nyttige en gang. Og når jeg omsider får tatt en ryddesjau får jeg alltid bruk for noe jeg har kastet uka etter.

Gjest zilja
Skrevet

Oi, her mangler vi alltid penn når vi trenger en..Regner ikke med det er noe problem hos deg da ;0)

Det er ikke mange av de som virker lenger, så det er bestandig leting etter penner her også ;-)

Skrevet

Eg er i grunn ikkje noe samler, men eg har mange LP plater som eg har kjøpt opp igjennom maange år og har ett "personlig" forhold til, endel av disse hadde eg hatt vanskeligheter med å kvitte meg med.

Gjest mora2
Skrevet

Det er ikke mange av de som virker lenger, så det er bestandig leting etter penner her også ;-)

En god grunn til å begynne å samle igjen da 0)

Gjest mora2
Skrevet

Når jeg kommer over noen jeg liker på en brukthandel (som jeg elsker!) så hender det jeg kjøper om ikke prisen er ille og jeg liker mugga ja. :o) Dessuten synes søstrene mine det er rasende morsomt å finne fine, gamle mugger til meg til jul og bursdager! Har fått noen riktige fine og noen ordentlig artige fra dem - koselig!

Det er jo fint :0)

Jeg tror jeg fikk 7badeender til jul, vi er lette å kjøpe til hvertfall ;0)

Gjest mora2
Skrevet

Forsøker å samle på penger, men det går relativt dårlig.. ;) Ellers samler jeg på interessante bøker! :)

He, he, penger ja, de er ikke lette å samle på, hvertfall ikke nye ;0)

Har faktisk et gammelt skrin med gamle mynter og sedler på loftet, sparte på de en periode..Kanskje de er verdt noe..Hmm..

Annonse

Gjest mora2
Skrevet

Eg er i grunn ikkje noe samler, men eg har mange LP plater som eg har kjøpt opp igjennom maange år og har ett "personlig" forhold til, endel av disse hadde eg hatt vanskeligheter med å kvitte meg med.

Du skulle fått mine... ;0)

Har ei kasse på loftet..Arvet, så får meg ikke til å kaste de heller..

AneM1365380603
Skrevet

Det eneste jeg kommer på er Hardangerbestikk. Tidligere samlet jeg på kattefigurer.

Jeg er mer en hamstrer enn en samler. Enkelte produkter handler jeg inn i store mengder, som om jeg venter på en katastrofe.

AneM1365380603
Skrevet

Det er jo fint :0)

Jeg tror jeg fikk 7badeender til jul, vi er lette å kjøpe til hvertfall ;0)

Hva gjør du med alle disse badeendene?-)

Gjest mora2
Skrevet

Rot: ting som er for gode til å kaste og sikkert blir nyttige en gang. Og når jeg omsider får tatt en ryddesjau får jeg alltid bruk for noe jeg har kastet uka etter.

* LOL *

Er det ikke typisk..

Kjekt å ha...

Når jeg rydder i gardeoben, sparer jeg alltid en haug til maletøy..

Selv om jeg aldri maler nesten..Og har det lageret med male tøy.

Så har jeg ei på 15år som arver tøy, og mage ganger må jeg spør om hun har fått det og det..For jeg skulle gått med det..

Gjest mora2
Skrevet

Det eneste jeg kommer på er Hardangerbestikk. Tidligere samlet jeg på kattefigurer.

Jeg er mer en hamstrer enn en samler. Enkelte produkter handler jeg inn i store mengder, som om jeg venter på en katastrofe.

Hi, hi, jeg er nok også en hamster...Har arvet så mye siste årene, og får meg ikke til å kaste noe av det....

Kattefigurer er jo nydelige, har noen av de også ;0)

Gjest mora2
Skrevet

Hva gjør du med alle disse badeendene?-)

He, he, i dag har jeg faktisk vasket de. For de står på toppen av skapet på badet, og blir støvete...

Så tar jeg med meg en i badekare avogtil ;0)

Ungene får også lov å låne de..Så vidt ;=)

Skrevet

Jeg samler ikke på noe spesielt, men har jo i årenes løp fått "samlet" opp penservise og slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...