annegunn Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Vin :-) Altså, det samles ikke evig, da, men vi har et passelig lite lager i kjelleren til svigersene, og prøver å fylle på mer enn vi tar ut. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Vin :-) Altså, det samles ikke evig, da, men vi har et passelig lite lager i kjelleren til svigersene, og prøver å fylle på mer enn vi tar ut. He he ,vi liker ikke vin, så her hadde det blitt evig :0) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 He he ,vi liker ikke vin, så her hadde det blitt evig :0) ''vi liker ikke vin, så her hadde det blitt evig :0)'' Er det mulig?-) Jaja, er ikke så mange år siden jeg begynte å like vin. Nå elsker jeg det. Av ren høflighet nippet jeg til det jeg fikk servert til en bedre middag, og jaggu meg smakte det godt. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 He, he, du får klippe de opp å bruke det til filler ;0) Samlet også på servietter, også glansbilder! Koslig :0) Håper snuppa vil overta de når ho blir større... Jeg hadde et mykt øyeblikk en gang og gav alle serviettene mine til ei nabojente, men da var det liksom stopp med de to guttene vi hadde vært så heldige å få, så kom jenta.... Ho klarer seg nok uten dem, men det hadde vært gøy å gitt henne dem da.... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 ''vi liker ikke vin, så her hadde det blitt evig :0)'' Er det mulig?-) Jaja, er ikke så mange år siden jeg begynte å like vin. Nå elsker jeg det. Av ren høflighet nippet jeg til det jeg fikk servert til en bedre middag, og jaggu meg smakte det godt. Skulle ønske vi likte det, ser liksom litt finere ut enn ei flaske pils..Og spriten... ;0) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Huff, jeg er nok kanskje den eneste som ikke samler på noe. Jeg har en tendens til å tro at jeg skal få sydd/reparert endel sengetøy og bukser, men de samler seg bare opp. Så hvis det er å samle så I barndommen samlet jeg på servietter. Jeg samler heller ikke på noe ) Samlet også på servietter da jeg var mindre, og badekuler. Hadde masse. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg hadde et mykt øyeblikk en gang og gav alle serviettene mine til ei nabojente, men da var det liksom stopp med de to guttene vi hadde vært så heldige å få, så kom jenta.... Ho klarer seg nok uten dem, men det hadde vært gøy å gitt henne dem da.... Typisk..Ja, ja , du gledet nok den vesle jenta hvertfall :0) Du kan jo begynne å spare til ho nå ;0) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg samler heller ikke på noe ) Samlet også på servietter da jeg var mindre, og badekuler. Hadde masse. Samlet også på glansbilder, og frimerker. Det hadde jeg glemt ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Samlet også på glansbilder, og frimerker. Det hadde jeg glemt ) Jeg kan fremdeles kjenne gleden over å eie glansbilder med glitter på 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg kan fremdeles kjenne gleden over å eie glansbilder med glitter på Jeg fikk min fars gamle glansbilder, og de var bare så fine :0) Så mye glede i et lite papirstykke. :0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Samlet også på glansbilder, og frimerker. Det hadde jeg glemt ) ja det gjorde jeg også, ja der ser du, vi glemmer å huske hehe Jeg hadde også mange klinkekuler 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg samler på gode historier som er verd en gjenfortelling og så samler jeg på musikk! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg samler på gode historier som er verd en gjenfortelling og så samler jeg på musikk! He, he, ikke noen bombe om historiene ;0) Du har mange gode da :0) 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 He, he, ikke noen bombe om historiene ;0) Du har mange gode da :0) "bukker dypt" Det har seg slik at jeg er en lytter når vitser og historier fortelles.En vits\historie kan fortelles på så mange måter og de må gjenskapes for å få nytt liv.Jeg skriver aldri ned noen men bruker hukommelsen når en vits blir fortalt med god mimikk og har en dybde og et sluttpoeng. Jeg er som et barn rundt et festlig bord når jeg plutselig husker en "god historie"! Da må jeg tvinge meg til å huske detaljene slik at jeg kan fortelle.Jeg behøver bare et eneste ord eller 3 for å komme opp med en historie som ligger "glemt" i kjelleren! Merkelig fenomen men min far var også slik så jeg har vel arvet noen av hans "toastmaster egenskaper" tenker jeg! Men jeg takker for komplimentet for jeg liker godt humor og vitser som skaper livsglede. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 "bukker dypt" Det har seg slik at jeg er en lytter når vitser og historier fortelles.En vits\historie kan fortelles på så mange måter og de må gjenskapes for å få nytt liv.Jeg skriver aldri ned noen men bruker hukommelsen når en vits blir fortalt med god mimikk og har en dybde og et sluttpoeng. Jeg er som et barn rundt et festlig bord når jeg plutselig husker en "god historie"! Da må jeg tvinge meg til å huske detaljene slik at jeg kan fortelle.Jeg behøver bare et eneste ord eller 3 for å komme opp med en historie som ligger "glemt" i kjelleren! Merkelig fenomen men min far var også slik så jeg har vel arvet noen av hans "toastmaster egenskaper" tenker jeg! Men jeg takker for komplimentet for jeg liker godt humor og vitser som skaper livsglede. Du burde skrive det ned! Mn far begynte på en slik bok, med bare morsomme historier, helst lokale episoder. Man glemmer de så fort, også endrer historiene seg etterhvert. Min far besøkte eldre å fikk dem til å fortelle, morsomt, og du kan tro de satt pris på på besøket :0) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg samler ikke på noe spesielt, men er ekstremt rotete, så mannen min vil vel påstå at jeg samler på rot.... 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Du burde skrive det ned! Mn far begynte på en slik bok, med bare morsomme historier, helst lokale episoder. Man glemmer de så fort, også endrer historiene seg etterhvert. Min far besøkte eldre å fikk dem til å fortelle, morsomt, og du kan tro de satt pris på på besøket :0) Ja kanskje jeg skulle gi ut "Kåre Kruttlapps beste" engang! "ler" Du sier noe unge dame! Men nå kryper jeg opp i loppekassa for litt skjønnhets søvn! Klokka ringer 05 45 imorgen og den andre 0610 så jeg er nødt for å ha 2 klokker ellers sover jeg til 10 00 uten å våkne! Ser deg imorgen kanskje? "god natt og sov godt" 0 Siter
ilaria Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg samler på vin, hardangerbestikk, Riedel-glass og kunst. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Vin :-) Altså, det samles ikke evig, da, men vi har et passelig lite lager i kjelleren til svigersene, og prøver å fylle på mer enn vi tar ut. ''og prøver å fylle på mer enn vi tar ut. '' Og dere tar jo ut jevnlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.