Gjest mora2 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1204807231' post='3821097] Tenker heller på at vi kjøpte båt forleden ;o) Gratulerer så moro! :0) Da skal dere nok kose dere i sommmer! Jeg tenkte på veiavgiften og alle de F. regningene... Det nærmeste vi kommer båt, er en oppblåsbaren ;0) 0 Siter
tonie Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Glass, servise, bøker, musikk, ting i en bestemt farge, Yoko Ono-stuff, idéer, alt mulig dilldall som kan brukes/bli til noe annet og sønnens perlekunst. Jeg har sikkert glemt en hel masse nå 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Glass, servise, bøker, musikk, ting i en bestemt farge, Yoko Ono-stuff, idéer, alt mulig dilldall som kan brukes/bli til noe annet og sønnens perlekunst. Jeg har sikkert glemt en hel masse nå He, he du samler på endel da! :0) Men bare moro det. 0 Siter
tonie Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 He, he du samler på endel da! :0) Men bare moro det. Ja, jeg gjør det. Det meste kommer til nytte, da:) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Ingenting. Har en viss svakhet for elefanter, og har dem i ulike utgaver og materialer, men å si at jeg samler på dem vil være å ta hardt i. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Ingenting. Har en viss svakhet for elefanter, og har dem i ulike utgaver og materialer, men å si at jeg samler på dem vil være å ta hardt i. Elefanter er søte da :0) 0 Siter
fresja Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Samler på (i tillegg til rot og for små klær) drikkekrus og Hardangerbestikk. Har en del frimerker og postkort fra tidligere år. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Samler på (i tillegg til rot og for små klær) drikkekrus og Hardangerbestikk. Har en del frimerker og postkort fra tidligere år. Drikkekrus ja. Bruker du dem, eller har du dem å pynt da? 0 Siter
fresja Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Drikkekrus ja. Bruker du dem, eller har du dem å pynt da? Jeg bruker en noen av krusene til kaffe, men p.g.a plassmangel, har jeg satt en del i kjelleren. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Jeg bruker en noen av krusene til kaffe, men p.g.a plassmangel, har jeg satt en del i kjelleren. He, he, du skulle jo hatt dem på ustilling på ei hylle eller noe :0) 0 Siter
annegunn Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 ''og prøver å fylle på mer enn vi tar ut. '' Og dere tar jo ut jevnlig. Vi skiller lit på - eh - hverdagsvinen og kjellervinen, da. 0 Siter
annegunn Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 ''og prøver å fylle på mer enn vi tar ut. '' Og dere tar jo ut jevnlig. Altså - det er mer snakk om rykk og napp enn jevnlig.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.