Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har de hos meg, ihvertfall ;)

Skrevet

Det er nok du som har rotet dem bort, de er her de:-)

Skrevet

De er ikke her, jeg har sett etter det samme.

Skrevet

De ligger der de alltid har ligget hos meg.

Skrevet

Det er nok du som har rotet dem bort, de er her de:-)

Jeg har ikke rotet dem bort men jeg har skiftet til Windows Vista

Skrevet

Jeg har ikke rotet dem bort men jeg har skiftet til Windows Vista

Skal ikke ha noe å si. Fikk vista har også for noen uker siden og DOL ser akkurat likt ut...

Skrevet

Skal ikke ha noe å si. Fikk vista har også for noen uker siden og DOL ser akkurat likt ut...

Jada, det ser likt ut her bortsett fra at etter svar til meg så står det ''Sistvelg forum''

Skrevet

Jada, det ser likt ut her bortsett fra at etter svar til meg så står det ''Sistvelg forum''

Så rart....

For det er på den blå linja oppe du mener? Der står det hos meg, etter svar til meg, siste 25/50/100.

Kan ikke så mye om data så kan desverre ikke hjelpe deg mer - kanskje noen andre som har litt mer kunnskap?

Skrevet

Så rart....

For det er på den blå linja oppe du mener? Der står det hos meg, etter svar til meg, siste 25/50/100.

Kan ikke så mye om data så kan desverre ikke hjelpe deg mer - kanskje noen andre som har litt mer kunnskap?

Nemlig, akkurat det mangler

...den evige natteravn...
Skrevet

Aha, fant nettopp ut hvorfor det var slik hos meg selv...

Jeg har også bare hatt "siste 25", Har liten skjerm på laptoppen og kjører med forstørret skrift.

Jeg gikk ned en skriftstørrelse og vips så kom det opp "siste 25 / 50 / 100"

Kan det være slik hos deg også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...