mrxx Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Det er nok du som har rotet dem bort, de er her de:-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 De er ikke her, jeg har sett etter det samme. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 De ligger der de alltid har ligget hos meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 Det er nok du som har rotet dem bort, de er her de:-) Jeg har ikke rotet dem bort men jeg har skiftet til Windows Vista 0 Siter
Hugmee Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har ikke rotet dem bort men jeg har skiftet til Windows Vista Skal ikke ha noe å si. Fikk vista har også for noen uker siden og DOL ser akkurat likt ut... 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 Skal ikke ha noe å si. Fikk vista har også for noen uker siden og DOL ser akkurat likt ut... Jada, det ser likt ut her bortsett fra at etter svar til meg så står det ''Sistvelg forum'' 0 Siter
Hugmee Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jada, det ser likt ut her bortsett fra at etter svar til meg så står det ''Sistvelg forum'' Så rart.... For det er på den blå linja oppe du mener? Der står det hos meg, etter svar til meg, siste 25/50/100. Kan ikke så mye om data så kan desverre ikke hjelpe deg mer - kanskje noen andre som har litt mer kunnskap? 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 Så rart.... For det er på den blå linja oppe du mener? Der står det hos meg, etter svar til meg, siste 25/50/100. Kan ikke så mye om data så kan desverre ikke hjelpe deg mer - kanskje noen andre som har litt mer kunnskap? Nemlig, akkurat det mangler 0 Siter
...den evige natteravn... Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Aha, fant nettopp ut hvorfor det var slik hos meg selv... Jeg har også bare hatt "siste 25", Har liten skjerm på laptoppen og kjører med forstørret skrift. Jeg gikk ned en skriftstørrelse og vips så kom det opp "siste 25 / 50 / 100" Kan det være slik hos deg også? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.