Gjest trooline Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Hvordan kom jeg til verden...Far...? Vel..jeg må jo forklare deg det før eller siden....Mor og jeg møttes i et chatrom...jeg startet Stevnemøtet, med å maile Mor...senere møttes vi på en Nettcafe i ett avlukket rom, hvor Mor stakk min Memorystick inn i hennes USB-Port. Da jeg var i ferd med overførelsen, viste det seg, at vi hadde benyttet en Firewall, og det var for sent å trykke på Delete... Ni mnd senere...dukket et lite Virus opp....og det var deg...Gutten min. :0) 0 Siter
Jølsen Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Ad de _ikke_ hadde benyttet Firewall blir det vel da? 0 Siter
Gjest trolline Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Ad de _ikke_ hadde benyttet Firewall blir det vel da? sorry...slurvet litt underveis :0) 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 sorry...slurvet litt underveis :0) Ja, ærlig talt!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.