lissi1365380351 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Faan hvis Hugo ryker på lørdag, da blir jeg dritsur,jeg vil han skal vinne nå. Ville tidligere at Amin skulle vinne og tenkte at nå ble det kjedelig å se på(når han reiste),men det synes jeg ikke nå lenger. Men hvis Hugo reiser.....da blir det vel kjedelig................ ble usikker her nå altså. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Hugo taper ikke en tvekamp. ) Jeg tror kanskje Hugo kan tape mot han nye, er det Eren han heter? Han ser utrolig sterk ut! mvh 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg fikk ikke sett Farmen i går, men hørte at Torkel valgte Hugo som førstekjempe. Noen som kan gi meg et kjapt referat? Jeg heier også på Hugo :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg fikk ikke sett Farmen i går, men hørte at Torkel valgte Hugo som førstekjempe. Noen som kan gi meg et kjapt referat? Jeg heier også på Hugo :-) Torkel hadde vel sagt til Hugo og Geir Ove at han skulle velge han nye som førstekjempe, men valgte Hugo istedet. Hugo ble forståelig nok dritsur og mente at Torkel hadde løyet ham rett opp i fjeset og slengte ut av seg at han skulle knuse guttungen og levere restene på dørmatta til mor si. Mora til duttebassen tok dette svært alvorlig og formante dutten om at han ikke måtte gå så mye for seg selv denne uka... Jadda. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg tror kanskje Hugo kan tape mot han nye, er det Eren han heter? Han ser utrolig sterk ut! mvh Nå vet vi jo ikke om han velger Eren eller Geir Ove da... Skjønt - det er nok vanskelig for ham å velge GO, de har jo blitt kompiser. 0 Siter
cathlin Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Ja, det kan bli kjedelig hvis Hugo reiser, men jeg har litt tro på han nye, miljøarbeideren(!) Kanskje han blir ny favoritt etter Ingunn og Amin (for min del). Jeg tror at Hugo velger han nye, og at han igjen velger bryting, og siden han holder på med bryting, er det trolig at han vinner, men hvem vet hva Hugo egentlig er god for. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Ja, det kan bli kjedelig hvis Hugo reiser, men jeg har litt tro på han nye, miljøarbeideren(!) Kanskje han blir ny favoritt etter Ingunn og Amin (for min del). Jeg tror at Hugo velger han nye, og at han igjen velger bryting, og siden han holder på med bryting, er det trolig at han vinner, men hvem vet hva Hugo egentlig er god for. Jeg tror det blir spennende på lørdag! :-D *Gleder seg* 0 Siter
cathlin Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Nå vet vi jo ikke om han velger Eren eller Geir Ove da... Skjønt - det er nok vanskelig for ham å velge GO, de har jo blitt kompiser. Tipper at han velger han nye, men han holder jo på med bryting, så da spørs det om han nye vinner. 0 Siter
cathlin Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg tror det blir spennende på lørdag! :-D *Gleder seg* Jepp! Kanskje Hugo henter frem superkreftene sine.. 0 Siter
lissi1365380351 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 Nå vet vi jo ikke om han velger Eren eller Geir Ove da... Skjønt - det er nok vanskelig for ham å velge GO, de har jo blitt kompiser. Nekter å tro at Hugo velger GO,det synes jeg virker helt utenkelig. Han velger nok Eren,og min mening er at han er ganske så feig om han velger bryting,siden han faktisk er trener akkurat i bryting,vil jo tro at Hugo ikke har mulighet til å klare å ta Eren i bryting, tror ikke gutten er så feig at han velger det,kanhende han tar noe annet,han ser jo ganske stor og sterk ut, så de andre grenene er vel like aktuell for han å klare. Det blir rett og slett for dumt om han velger bryting,men vi får se.......hva som skjer. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Nekter å tro at Hugo velger GO,det synes jeg virker helt utenkelig. Han velger nok Eren,og min mening er at han er ganske så feig om han velger bryting,siden han faktisk er trener akkurat i bryting,vil jo tro at Hugo ikke har mulighet til å klare å ta Eren i bryting, tror ikke gutten er så feig at han velger det,kanhende han tar noe annet,han ser jo ganske stor og sterk ut, så de andre grenene er vel like aktuell for han å klare. Det blir rett og slett for dumt om han velger bryting,men vi får se.......hva som skjer. Jeg har også vansker med å se for meg at han velger GO ja. Eren virker sterk, men Hugo er da ingen smågutt han heller. 0 Siter
cathlin Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Nekter å tro at Hugo velger GO,det synes jeg virker helt utenkelig. Han velger nok Eren,og min mening er at han er ganske så feig om han velger bryting,siden han faktisk er trener akkurat i bryting,vil jo tro at Hugo ikke har mulighet til å klare å ta Eren i bryting, tror ikke gutten er så feig at han velger det,kanhende han tar noe annet,han ser jo ganske stor og sterk ut, så de andre grenene er vel like aktuell for han å klare. Det blir rett og slett for dumt om han velger bryting,men vi får se.......hva som skjer. Jeg mener det er dumt hvis han ikke velger bryting(!) Men ser ut som guttene tenker mye på "rettferdighet" i tvekampen, skjønner det ikke helt. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Torkel hadde vel sagt til Hugo og Geir Ove at han skulle velge han nye som førstekjempe, men valgte Hugo istedet. Hugo ble forståelig nok dritsur og mente at Torkel hadde løyet ham rett opp i fjeset og slengte ut av seg at han skulle knuse guttungen og levere restene på dørmatta til mor si. Mora til duttebassen tok dette svært alvorlig og formante dutten om at han ikke måtte gå så mye for seg selv denne uka... Jadda. Får helt frysninger av den dotten! Så utrolig lite selvstendig..... Jeg var rett og slett på kino i går - så "Mannen som elsket Yngve". Veldig bra film, syntes både jeg og venninna mi :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg både håper og tror at Hugo vinner kampen på lørdag. Jeg trodde de som laget action der var stemt ut, men det ser jaggu ut til at de som er igjen klarer å holde temperaturen oppe. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Nekter å tro at Hugo velger GO,det synes jeg virker helt utenkelig. Han velger nok Eren,og min mening er at han er ganske så feig om han velger bryting,siden han faktisk er trener akkurat i bryting,vil jo tro at Hugo ikke har mulighet til å klare å ta Eren i bryting, tror ikke gutten er så feig at han velger det,kanhende han tar noe annet,han ser jo ganske stor og sterk ut, så de andre grenene er vel like aktuell for han å klare. Det blir rett og slett for dumt om han velger bryting,men vi får se.......hva som skjer. Hvorfor er det for dumt om han velger bryting? Han vil jo bli værende på gården han like mye som de andre? 0 Siter
lissi1365380351 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 Hvorfor er det for dumt om han velger bryting? Han vil jo bli værende på gården han like mye som de andre? ok da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.