Gå til innhold

Reductil

Gjest reductil ?

Anbefalte innlegg

Gjest reductil ?

husker for en god stund siden, det lå en link ute her på et nettsted hvor du kunne få kjøpt Reductil .... noen som har adressen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest not worth your money,honey

jeg ville si at jeg ikke er alene om å ha GÅTT OPP i vekt ved reductil!! jeg mistet matlysten,gikk ned et par kilo pga mindre mat,men så la jeg på meg ytterligere etterhvert som sto på dosen.

mener ikke være negativ!kanskje får du mer effekt,og ikke bare nedsatt forbrenning pga at du mister matlysten.mulig vi er overvektige av ulike grunner.min kostholdsekspert sa at jeg generelt spiser for lite,og da var dette et feil-grep...

unngå den verste fella!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melancholy

Å kjøpe medisiner på nett er risikabelt. Det koster ikke mer enn 391 kroner på apotek i Norge.

Jeg har brukt Reductil siden midten av januar og har gått ned nesten 12 kilo nå, så jeg mener det er verd pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest reductil ?

Å kjøpe medisiner på nett er risikabelt. Det koster ikke mer enn 391 kroner på apotek i Norge.

Jeg har brukt Reductil siden midten av januar og har gått ned nesten 12 kilo nå, så jeg mener det er verd pengene.

Har de blitt så billige ...... ?

Jeg har brukt de tidligere, men syns de blei så dyre.

Ser at du har gått ned i vekt, kjempeflott :), går du på 10 eller 15 mg. ? Hvordan er oppfølgingen hos legen nå for tiden, er den som før, jevnlig til legen for å måle puls og blodtrykk ?

Hørte snakk om at de kom til å kutte ut de jevnlige kontrollene hos legen, pga at det ikke var bevist noen farlige bivirkninger så langt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melancholy

Har de blitt så billige ...... ?

Jeg har brukt de tidligere, men syns de blei så dyre.

Ser at du har gått ned i vekt, kjempeflott :), går du på 10 eller 15 mg. ? Hvordan er oppfølgingen hos legen nå for tiden, er den som før, jevnlig til legen for å måle puls og blodtrykk ?

Hørte snakk om at de kom til å kutte ut de jevnlige kontrollene hos legen, pga at det ikke var bevist noen farlige bivirkninger så langt ?

Jeg synes at prisen er grei. Jeg ble satt rett på 15 mg.

Går til legen med jevne mellomrom uansett, så da blir det målt blodtrykk og puls. Ingen uregelmessigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest reductil ?

Jeg synes at prisen er grei. Jeg ble satt rett på 15 mg.

Går til legen med jevne mellomrom uansett, så da blir det målt blodtrykk og puls. Ingen uregelmessigheter.

da jeg gikk på de kostet de over 700 kr pr mnd, så de har gått betraktelig ned i pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...