Gjest reductil ? Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 husker for en god stund siden, det lå en link ute her på et nettsted hvor du kunne få kjøpt Reductil .... noen som har adressen ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest not worth your money,honey Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 jeg ville si at jeg ikke er alene om å ha GÅTT OPP i vekt ved reductil!! jeg mistet matlysten,gikk ned et par kilo pga mindre mat,men så la jeg på meg ytterligere etterhvert som sto på dosen. mener ikke være negativ!kanskje får du mer effekt,og ikke bare nedsatt forbrenning pga at du mister matlysten.mulig vi er overvektige av ulike grunner.min kostholdsekspert sa at jeg generelt spiser for lite,og da var dette et feil-grep... unngå den verste fella! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melancholy Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Å kjøpe medisiner på nett er risikabelt. Det koster ikke mer enn 391 kroner på apotek i Norge. Jeg har brukt Reductil siden midten av januar og har gått ned nesten 12 kilo nå, så jeg mener det er verd pengene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reductil ? Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Å kjøpe medisiner på nett er risikabelt. Det koster ikke mer enn 391 kroner på apotek i Norge. Jeg har brukt Reductil siden midten av januar og har gått ned nesten 12 kilo nå, så jeg mener det er verd pengene. Har de blitt så billige ...... ? Jeg har brukt de tidligere, men syns de blei så dyre. Ser at du har gått ned i vekt, kjempeflott , går du på 10 eller 15 mg. ? Hvordan er oppfølgingen hos legen nå for tiden, er den som før, jevnlig til legen for å måle puls og blodtrykk ? Hørte snakk om at de kom til å kutte ut de jevnlige kontrollene hos legen, pga at det ikke var bevist noen farlige bivirkninger så langt ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melancholy Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har de blitt så billige ...... ? Jeg har brukt de tidligere, men syns de blei så dyre. Ser at du har gått ned i vekt, kjempeflott , går du på 10 eller 15 mg. ? Hvordan er oppfølgingen hos legen nå for tiden, er den som før, jevnlig til legen for å måle puls og blodtrykk ? Hørte snakk om at de kom til å kutte ut de jevnlige kontrollene hos legen, pga at det ikke var bevist noen farlige bivirkninger så langt ? Jeg synes at prisen er grei. Jeg ble satt rett på 15 mg. Går til legen med jevne mellomrom uansett, så da blir det målt blodtrykk og puls. Ingen uregelmessigheter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reductil ? Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg synes at prisen er grei. Jeg ble satt rett på 15 mg. Går til legen med jevne mellomrom uansett, så da blir det målt blodtrykk og puls. Ingen uregelmessigheter. da jeg gikk på de kostet de over 700 kr pr mnd, så de har gått betraktelig ned i pris. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.