Gjest togli Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Lillesnupp begynner visst å bli stor. For tiden krangler hun med storesøstrene om å låne deres Nintendos-spill.. Igår kom hun drassende på sparebøssa og hun har bestemt at på lørdag skal hun kjøpe Nintendo for sparepengene. Hun gidder nemlig ikke å vente helt til fireårsdagen i slutten av mai Nå lurer jeg på hvilket spill hun bør kjøpe? Det bør være så lett at en tre-fireåring kan klare å spille det. 0 Siter
KaVa Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg vil tro at New Super Mario Bros kan være greit? Poden på snart fem har - allernådigst - fått prøve hos storebror, og har stor glede av det... 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Er hun glad i hund eller katt? Eller kanskje hamster? Dogz, catz og hamsterz er populært hos mi jente. Ho blir snart ti, men liker dem godt. De er beregnet fra 4-5 år om jeg ikke husker feil.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Er hun glad i hund eller katt? Eller kanskje hamster? Dogz, catz og hamsterz er populært hos mi jente. Ho blir snart ti, men liker dem godt. De er beregnet fra 4-5 år om jeg ikke husker feil.... Søsteren har et slikt spill, men hun er ikke så veldig opptatt av det... Like best slike spill der hun må hoppe ogkomme forbi farer. Da kommer det stadig fra lilleknerta: "Håff, der dauda ej" (der døde jeg) ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Søsteren har et slikt spill, men hun er ikke så veldig opptatt av det... Like best slike spill der hun må hoppe ogkomme forbi farer. Da kommer det stadig fra lilleknerta: "Håff, der dauda ej" (der døde jeg) ;-) hehe, ja de er herlige de barna De dauer i ett, og har bare så og så mange liv igjen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.