Gå til innhold

Nintendo DS-spill for de minste

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Lillesnupp begynner visst å bli stor. For tiden krangler hun med storesøstrene om å låne deres Nintendos-spill..

Igår kom hun drassende på sparebøssa og hun har bestemt at på lørdag skal hun kjøpe Nintendo for sparepengene. Hun gidder nemlig ikke å vente helt til fireårsdagen i slutten av mai ;)

Nå lurer jeg på hvilket spill hun bør kjøpe? Det bør være så lett at en tre-fireåring kan klare å spille det.

Skrevet

Jeg vil tro at New Super Mario Bros kan være greit? Poden på snart fem har - allernådigst - fått prøve hos storebror, og har stor glede av det...

Skrevet

Er hun glad i hund eller katt? Eller kanskje hamster? Dogz, catz og hamsterz er populært hos mi jente. Ho blir snart ti, men liker dem godt. De er beregnet fra 4-5 år om jeg ikke husker feil....

Gjest togli
Skrevet

Er hun glad i hund eller katt? Eller kanskje hamster? Dogz, catz og hamsterz er populært hos mi jente. Ho blir snart ti, men liker dem godt. De er beregnet fra 4-5 år om jeg ikke husker feil....

Søsteren har et slikt spill, men hun er ikke så veldig opptatt av det... Like best slike spill der hun må hoppe ogkomme forbi farer. Da kommer det stadig fra lilleknerta: "Håff, der dauda ej" (der døde jeg) ;-)

Skrevet

Søsteren har et slikt spill, men hun er ikke så veldig opptatt av det... Like best slike spill der hun må hoppe ogkomme forbi farer. Da kommer det stadig fra lilleknerta: "Håff, der dauda ej" (der døde jeg) ;-)

hehe, ja de er herlige de barna :) De dauer i ett, og har bare så og så mange liv igjen ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...