Gå til innhold

mat FØR trening

Gjest guggen

Anbefalte innlegg

Gjest guggen

Hva spiser dere før dere trener?

Hvor mye?

og hvor lenge før treningen starter?

Nå mener jeg hva dere spiser før styrketrening?

F.eks stort måltid 3 timer før

Eller mellomstort måltid 2 timer før

Eller en proteinshake en time før eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alexander

Jeg for min del liker å spise et mellomstort måltid ca en time før trening. Vet ikke om dette er helt "riktig" om det i det hele tatt er noe som er det, men det funker hvertfall for meg. Her er en artikkel fra www.paulun.com som tar for seg litt av dette. http://www.paulun.com.vegasys.net/art.php "Rätt mat för trening"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middag ca. 1 time før styrketrening for å ha carbs tilgjenglig under styrketreninga(være i anabol fase). Middag ca. 2 timer før fettforbrennings trening, for da vil vi ikke ha karbohydratene i veien. Depone kan fortsatt inneholde en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest guggen

Jeg for min del liker å spise et mellomstort måltid ca en time før trening. Vet ikke om dette er helt "riktig" om det i det hele tatt er noe som er det, men det funker hvertfall for meg. Her er en artikkel fra www.paulun.com som tar for seg litt av dette. http://www.paulun.com.vegasys.net/art.php "Rätt mat för trening"

sjøl spiser jeg middag 3timer før noen ganger

kanskje dette er fatalt da ?

har funka bra for meg

men kanskej jeg skal begynen å legge inn en shake ellerno en time før ja

drikker et par kopper kaffe en time før da

for å brenne fett og få et lite kick

Så har det liksom blitt en rutine

Setter meg i stemning til trening på en måte

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...