Gå til innhold

sprøytespiss i skolegården

Anbefalte innlegg

Gjest or what?
Skrevet

Hva gjør man egentlig med en sprøyte med nål som guttungen sier ligger i skolegården? Vi bor like i nærheten, så tenkte å traske en tur for å fjerne denne. Kaster den vel bare i søpla? Og satser på at ingen har lekt med den.....

Skrevet

Skolen er ikke stengt nå så jeg hadde ringt bort å sagt i fra.

Gjest mora2
Skrevet

Om du finner den, hadde jeg meldt fra til skolen. Slik at de kan holde et øye i fremtiden.

Sprøyter kan smitte..

Persille1365381127
Skrevet

Ikke hiv den rett i søpla hvertfall, legg den i et glass eller en melkekartong eller noe.

Skrevet

Ikke hiv den rett i søpla hvertfall, legg den i et glass eller en melkekartong eller noe.

Melkekartong? Hallo!

Skrevet

Om du finner den, hadde jeg meldt fra til skolen. Slik at de kan holde et øye i fremtiden.

Sprøyter kan smitte..

Jepp, det er jo kjempeviktig å ha en viss oversikt over dette. Tenk hva ungene kan finne på å gjøre med sprøyta.

Gjest mora2
Skrevet

Jepp, det er jo kjempeviktig å ha en viss oversikt over dette. Tenk hva ungene kan finne på å gjøre med sprøyta.

Ja.

Ei lita nabo jente stakk seg på en sprøytespiss, hun måtte ta all verdens blodprøver..Stakkars liten.Heldigvis viste det seg at hun ikke var smittet.Selv om risikoen er ganske liten, er det skumle greier...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...