Gjest or what? Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Hva gjør man egentlig med en sprøyte med nål som guttungen sier ligger i skolegården? Vi bor like i nærheten, så tenkte å traske en tur for å fjerne denne. Kaster den vel bare i søpla? Og satser på at ingen har lekt med den..... 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Skolen er ikke stengt nå så jeg hadde ringt bort å sagt i fra. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Om du finner den, hadde jeg meldt fra til skolen. Slik at de kan holde et øye i fremtiden. Sprøyter kan smitte.. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Ikke hiv den rett i søpla hvertfall, legg den i et glass eller en melkekartong eller noe. 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Ikke hiv den rett i søpla hvertfall, legg den i et glass eller en melkekartong eller noe. Melkekartong? Hallo! 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Om du finner den, hadde jeg meldt fra til skolen. Slik at de kan holde et øye i fremtiden. Sprøyter kan smitte.. Jepp, det er jo kjempeviktig å ha en viss oversikt over dette. Tenk hva ungene kan finne på å gjøre med sprøyta. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Jepp, det er jo kjempeviktig å ha en viss oversikt over dette. Tenk hva ungene kan finne på å gjøre med sprøyta. Ja. Ei lita nabo jente stakk seg på en sprøytespiss, hun måtte ta all verdens blodprøver..Stakkars liten.Heldigvis viste det seg at hun ikke var smittet.Selv om risikoen er ganske liten, er det skumle greier... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.